UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • niech rząd (tusk-pawlak) zagwarantuje kasę na realizację tej inwestycji !!!!! w przeciwnym razie będzie lipa nie kanał!
  • a kto się pod tym podpisał oprócz pana Jednorała ? i jak to sie ma do niewykorzystanych 300 km dróg wodnych na żuławach ?
  • Robią źle. .. nie robią źle. .. no do k. .. wy nędzy opanujcie się. .. jeżeli nikt nie spróbuje ożywić tego regionu w jakikolwiek sposób to będzie tu jeszcze większa nędza niż jest, uświadomcie sobie jedno tu żaden ciężki przemysł zatrudniający tysiące osób w jednej firmie nie powstanie. .. .a ten kanał jest szansą na ożywienie nie tylko zalewu wiślanego nam nie pozostaje nic innego jak tworzenie atrakcji i inwestowanie w turystykę. .. .nawet Kuwejt zrozumiał ze ropa sie kończy i trzeba robić inwestycje w turystyce i robią sobie wyspy na morzu. .. .a u nas nie ma nic. .. nie wszyscy codziennie chcą oglądać Frombork. .. Zróbmy ten przekop lobbujmy aby powstał musimy w końcu wyjść z zaścianka. .. mam dość ze o moim mieście słychać w TV dopiero jak zdarzy sie tu tragedia a nawet dla twórców bajek jest dobrym miejscem na tworzenie nowych stereotypów Elbląg = dres Elbląg = Mocherowo itp. .. Pewien Facet jechał przez pustynie i stwierdził wybuduje tu kasyno i wybudował. .. .. .. .to miejsce teraz nosi nazwę LAS VEGAS
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Za przekopem(2008-05-07)
  • Jestem jak najbardziej za. Problem w tym, że przed nami pewnie wiele lat czekania na realizację.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    entuzjasta przekopu(2008-05-07)
  • ryby powyzdychają! nie igra sie z matka natura!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    marcin k(2008-05-07)
  • Ryby - mowi sie trudno. Przekop zacznie zarabiac na siebie, to sie zarybi ponownie!! i klusownicy jakos przezyja; P Mysl chlopie o rozwoju (ciekawe czy w kosztach przekopu uwzgledniono oplaty na tzw "milosnikow natury", trzeba im odpalic solidna sumke, by nie swirowali. Augustow nie zaplacil no i ma problem)
  • Całym sercem jestem za przekopem mierzei. Ten fakt mam nadzieję ożywi cały rejon Zalewu Wiślanego. Jestem mieszkańcem Ziemi Elbląskiej od urodzenia. Wielokrotnie w latach 60-ątych rozmawiałem z byłymi mieszkańcami Elbląga, Każdy z nich z łzami w oczach wspominał same miasto, nabrzeża portowe wypełnione statkami handlowymi, łodziami rybackimi. Natomiast odnośnie samego kanału nad którym ma być most zwodzony. To uważam, że w okresie letnim będzie hamulcem w przemieszczaniu się turystów do Krynicy Morskiej. Lepszym rozwiązaniem będzie wysoki most staly. Ten fakt zapewne złagodzi krytyczne stanowisko mieszkańców Krynicy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Konrad Poboży(2008-05-07)
  • E tam most zwodzony. Prawdziwa atrakcja bylby zwodzony kanal :D Dalej przekop, dalej przekop. .. ale niestety nierealne. .. chyba ze po 2012 roku. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Marcin W.(2008-05-07)
  • Argumenty "za" i przeciw zostały wypowiedziane w innej dyskusji, więc chyba nie ma sensu ich powtarzać. Jak dla mnie znamienne jest zdanie "DOKONANO ANALIZ, KTÓRYCH CELEM BYŁO UZASADNIENIE CELOWOŚCI REALIZACJI PROJEKTU" Czy to nie piękne ? Zadaniem analiz było uzasadnienie celowości realizacji. Nie zbadanie i ocena stanu rzeczywistego, a uzasadnienie na polityczny obstalunek. Niestety w obecnej sytuacji politycznej nikt nie próbuje nawet myśleć zdroworozsądkowo. Obym się mylił, ale myślę, że za 20 lat będziemy wszyscy nieźle do tego interesu dopłacać. Nie ma bowiem żadnych szans, aby Elbląg osiągnął zakładane w analizach 3,5 mln ton, które nawet tam są podstawowym warunkiem do ekonomicznego uzasadnienia przekopu. Ale co tam, kopmy, radośnie. Razem. Po nas choćby potop.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Rapaport_XXL(2008-05-07)
  • I tak trzymać, może wreszcie znaczenie Elbląga wzrośnie i coś się będzie działo.
  • wszystkim przeciwnikom i sceptykom polecam przestudiowanie historii Holandii i dokonan tego kraju w dziedzinie inzynierii zwiazanej z kopaniem kanalow osuszaniem terenow itp. do marcina- w Holandii ryby nie powyzdychaly to i w zalewie nie zdechna, nie martw sie i nie pisz glupot, co do mostow, to holendrzy zdecydowanie preferuja mosty zwodzone(80 ton mosnosci), lub systemy sluz, np w miescie Ijmuiden( wejscie do portu w Amsterdamie oddalonego o okolo 20 km), ruch kolowy z jednej strony kanalu na droga jest praktycznie ciagly, do tego dochodzi jeszcze przeprawa promowa i tunel, ale mysle ze na drodze od Krynicy Morskiej jedno z tych rozwiazan wystarczy; ), mosty wysokie maja ta jedna wade ze czasami moga sie okazac za niskie, a sluzy pomiedzy zatoka a zalewem pewnie i tak beda musialy byc wybudowane. Polecam skorzystac z rozwiazan holenderskich zamiast "wylamywac" otwarte drzwi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Rafal Leszczyński(2008-05-08)
  • szkoda że PO jest chyba przeciw!
Reklama