UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • No to jak Hero z tymi obliczeniami? Fakty, argumenty proszę. Porównajmy co ma więcej plusów i minusów. Czekam na konkrety od Ciebie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mistrz riposty(2012-10-21)
  • Konkretnie, ile ? czego ? skąd ? dokąd ? miejsce załadunku ? miejsce przekazania towaru ? jakie ubezpieczenie związane z ryzykiem ? Szacunkowy koszt kalkulacji transportu to powiedzmy 2 tys złotych + składka na ZUS od pracy wykonywanej na umowę zlecenie + WAT. Zamawiający kalkulację winien udokumentować posiadanie środków na opłacenie usługi. Wchodzisz w to. Hero
  • Hero - nie znam Ciebie, nie wiem czy licealistą jesteś, czy studentem ale naprawdę skończ gadac o rzeczach, o których nie masz zielonego pojęcia. Intuicyjnie może wyczuwasz, iż racjonalność istnienia portu "morskiego" na chwilę obecną jest nieuzasadniona ale wszystkie, dosłownie każdy podany przez Ciebie argument jest tak skrajnie idiotyczny, nieprzemyślany, nieracjonalny, że potwierdza tylko założenia o racjonalności istnienia tego portu - paradoksalnie. Jednym słowem twoje wypowiedzi to jak bunt młodego chłopaczka, któremu włosy pod pachą zaczęły rosnąć, a który z nadmiaru hormonów czepia się każdego tematu, nawet takiego o którym w życiu nie słyszał.
  • Tak czy inaczej wazne ze cos sie dzieje w porcie i jakos sie oplaca tym firma, ja akurat tez korzystam mam tylko 3 tiry i woze na port prosto z cementowni cement a nie jak pisze Hero z hurtowni i sie ciesze ze mam robote dla siebie i 2 pracownikow w dodatku ciagle trzeba cos robic przy autach to np. wymiana oleju to opony wymienic to jest kolejna praca dla mechanika, wulkanizacji zawsze to cos
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    TRASEL(2012-10-22)
  • TRASEL. Nie wiem czy jesteś wiarygodny, rosyjski cement 500 zawsze był tańszy niż nasz 350 więc cement powinien być wożony z portu, nie na port ? Czy teraz Rosja kupuje polski cement ? Hero.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Heronim Zabiełło(2012-10-22)
  • Tak, około 5 tysięcy ton miesięcznie przez sam Elbląg.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mistrz riposty(2012-10-22)
  • I właśnie o to mi chodziło TRASEL. W porcie znalazło zatrudnienie w sumie kilkaset osób pośrednio lub bezpośrednio. Lokalne spedycje mają dodatkową i co ważne stałą robotę. I sporo innych małych firm, które w różnym stopniu współpracują. No ale niektórzy wolą, żeby to wszystko działo się gdzie indziej, oby tylko nie w Elblągu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mistrz riposty(2012-10-22)
  • Hero. To był cement "zaoszczędzony" na budowie autostrady z Łodzi do Strykowa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    betoniarka(2012-10-22)
  • słuchajcie przemądrzali durnie SZCZECIN LEŻY KUPĘ KILOMETRÓW OD MORZA I JEST PORTEM MORSKIM własnie przez takich durni jak Hero nic w tym miescie nie powstanie wez się chłopie za robotę anie od lat wypisujesz swoje głupie mądrosci udajesz cwaniaczka a jestes zakręcony jak słoik po dzemie jestes zwykłym mącicielem tacy jak ty robia w tym miescie sabotaz tu nigdy nic nie powstanie
  • A Hamburg ile leży od morza? Też jest nie opłacalny, prawda Hero wrogu Elbląga?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    barkarz(2012-10-24)
  • Nie czepiajcie się Hera. To typowy przedstawiciel olsztyńskich kompleksów wobec Elbląga (ma tramwaje, a my, "stolyca regionu", omc metropolia ich nie mamy, więc sobie zrobimy) i stąd jego komenty: a to do tramwajów, a to do portu, a to do nazw ulic itd. Na szczęście na Łynie raczej nie będzie portu. .. .
  • hero jako v koluna jest w elblagu wrogiem publicznym nr 1
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    jimi ziomal(2012-10-29)
Reklama