UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Za pieniądze wpompowane w budowę portu w Elblągu można było wybudować w mieście 130 tys piękne lotnisko, zadbać o kolej nadzalewową, zmodyfikować przejazdy kolejowe na Zatorze itd
  • Zamiast biadolic o przekopach, powinnismy pogodzic sie z Rosjanami. Dosc juz kaczych opowiesci i szukania wroga za wszelka cene.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kniaź(2007-11-19)
  • a nie prosciej bedzie wziasc kilka czolgow i armat (jak juz bedziemy mieli tarcze antyrakietowa) i odzyskac ciesnine pilawską ?? to tez bedzie przekop. .tyle ze rosji troche dalej na wschod :D
  • panie babojc to nie kaprys i nie fanaberia. już sowieci za czasów prl dązyli do przekopy mierzeji. to ma spełniac kilka funkcji, gospodarczą, turystyczna i może najważniejszą strategiczną
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Bugi1954(2007-11-19)
  • Elbląg jako port stracił znaczenie już w XVI wieku. Z jednej strony fajnie by było gdyby Elbląg wrócił do gry tylko za jaką cenę? Dokopywać Putinowi za 400 mln złotych? Bezsensu!!! Lepiej zrobić pochylnie, tak jak na kanale Elbląskim, większa atrakcja turystyczna i podejrzewam, że mniejsze koszty. Po co dawać się wciągać w pisorkową, "anty-wszystko" politykę?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    niepokorny(2007-11-19)
  • Dawnymi czasy, jak pewna wieść niesie, Czterech podróżnych zabłądziło w lesie, Mróz był tak mocny, noc była tak ciemną, Że chęć podróży stała się daremną. Ogień więc rozłożyli I dnia czekać uradzili. - Trzeba by - rzecze jeden i poziewa - Przynieść więcej drzewa. - Trzeba by - rzecze drugi Legając jak długi - Rozszerzyć ogniska, By wszystkich grzało z bliska. - Trzeba by - zamruczał trzeci - Czym zasłonić od zamieci. - Trzeba by nie spać - bąknął czwarty, Na łokciu oparty. Tak każdy powiedział, Co wiedział, I myśląc jeszcze o lepszym sposobie, Zasnął sobie. Cóż z tego: ogień zgasł, a nieostrożni Pomarli podróżni. Gdzie bez czynu sama rada, Biada radźcom, dziełu biada. Aleksander Fredro
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czerwony(2007-11-19)
  • Czerwony - to bylo pointa wszelkiego "dzieła" w naszym kraju, nic dodac nic ujac, super!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kniaź(2007-11-19)
  • Dialektyka marksistowska polegająca na tym, że wszyscy oprócz tych którzy odpowiadają są odpowiedzialni za dzieło przetrwania - to cokolwiek nie świeże hasło w obecnej dobie. Wszak funkcjonują instytucje, których podstawową funkcją jest przygotowanie i tworzenie takich przedsięwzięć (od samorządu do rządu) - o czym więc mówimy, czyżby niesłusznie płacono im za to?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AborygenMiejscowy(2007-11-19)
  • WojŁawrynowicz Aborygen masz racje w 100%. Znów bicie piany i polityka. Trzeba zrobić poważne opracowanie ekonomiczne, ekologiczne, prawne, społeczne itd. i podjąć decyzje raz na zawsze. Warto budować czy nie? Z tego, co wiem to warto. Ale może jestem w błędzie?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2007-11-19)
  • Może ktoś wie jakie parametry będzie miał przekop? Głębokość, szerokość? Jakiej wielkości statki będą mogły wpływać do Elbląga? Bo są dyskusje, a nawet decyzje, a nikt na ten temat się nie wypowiada. Jakie są wyniki opracowań, na które poprzedni rząd przeznaczył dawno temu jakieś miliony? Czy można się z tymi opracowaniami gdzieś zapoznać?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    optymista(2007-11-19)
  • Tak właściwie to jakie statki miałyby wpływać do portu w Elblągu ? Jeżeli komuś wydaje się że Elbląg byłby w stanie obsłużyć typowy morski masowiec to lepiej niech pójdzie po rozum do głowy. Jeśli chodzi o turystykę to o ile pamiętam główną zaletą ruchu turystycznego do Bałtijska był sklep wolnocłowy. Na trasie Gdańsk - Elbląg takiego sklepu oczywiście być nie może. Tylko Bałtijsk jest poza obszarem UE.
  • No dobra. To dajcie nam te 417 mln złotych to sobie zbudujemy parkingi, drogi, plaże itp. zamiast przekopu. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Anubis(2007-11-19)
Reklama