UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Sprowadzić trzeba do Elbląga stare parowozy i wagony i turyści bedą walic na tą trasę. Myślcie wreszcie.
  • A przy okazji powycinać zarośla tak żeby było widać piękny krajobraz i widok na zalew, bo w tej chwili jak się jadzie to wszystko zasłonięte. Piękna była by wycieczka takim starym składem pociągu.
  • Kilka opcji na ożywienie: 1.Zawiązanie konsorcjum PKP Żegluga Gdańska realizująca połączenia pasażerskie Elbląg - Tolkmicko - Krynica Morska 2.Wzrost zainteresowania turystycznego gminami nadzalewowymi, głównie przez budowę marin z prawdziwego zdarzenia, wykreowanie unikatowych atrakcji (przykładem domek w Szymbarku, molo w Sopocie). 3.Powstanie miejsc pracy w Elblągu, a co za tym idzie zwiększenie liczby pasażerów podróżujących z - do zakładów. 4.Powstanie portu morskiego na zatoce Elbląskiej po przekopie mierzei, a co za ty idzie aktywacja transportu modalnego z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury kolejowej. Wymieniać dalej?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    0
    milordnawigator(2013-10-08)
  • Wymieniaj!!!
  • Banda debili wrzeszczy że ordynarna buda wzniesiona za czasów komuny to wielka cenność i zabytek. Wzniesioną 12 lat temu galerię handlową, nazywaną początkowo HYPERNOWA, rozebrano bez żalu i sentymentów. To miasto, moim zdaniem, ma chore obsesje związane z pojazdami szynowymi.
  • widze ze cenzura na POrtelu ma sie dobrze, no coz. Napisze wiec inaczej. Kolej nadzalewowa to kolejny element infrastruktury, ktory polaczki dostaly w spadku po niemcach. I podobnie jak odkryty basen, nie potrafili o nia zadbac i utrzymac. Gdyby ktos normalny ustalal rozklad jazdy to ludzie z nadzalewowych miejscowosci napewno by z tego polaczenia korzystali. Gdyby minister od zegarkow zbudowal nam bezposrednie polaczenie z trojmiastem wzdluz siodemki a stacja docelowa w elblagu bylby zdroj i dalej przez frombork i braniewo az do rosji to ta trasa napewno by sie utrzymala. ale minister nowak rozmysla od kogo ma porzyczyc zegarek
  • Wczoraj wracałem "siódemką" z Warszawy i jestem przerażony ilością pojazdów i tłokiem panującym na polskich drogach. Wynika on głównie z kompletnego rozgardiaszu komunikacyjnego i radosnej twórczości inwestycyjnej jak i komunalnej na wszystkich szczeblach zarządzania. Nieboszczka Kolej Nadzalewowa, którą Niemcy wybudowali głównie w celach turystycznych nigdy tak jak wiele innych szlaków nie odrodzi się do przyswajalnej postaci, bo percepcja osób obecnie nią zarządzających tego nie przewiduje i nie ogarnia. W latach dziewięćdziesiątych próbowałem coś w tym względzie uczynić na różnych szczeblach jednakowoż poziom i umiejętności decydentów zdecydowanie ostudziły moje zamierzenia i zapał. To samo dotyczy jakiejkolwiek żeglugi po Zalewie i jego okolicach - instytucje i decydenci milczą i trwają i to jest główny nurt funkcjonowania.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9
    0
    MiejscowyAborygen(2013-10-08)
  • Jedna prawda jest taka, że PKP odpuściło sobie połączenia do Braniewa: wystarczy spojrzeć na niszczejący wiadukt wzdłuż Trasy Europejskiej, druga jest taka, że faktycznie zmniejszyło się zapotrzebowanie na przejazdy w tę stronę. A pamiętam kiedy trzeba było w niedzielę wcześnie rano kupić bilet wycieczkowy (biały) żeby dostać się do pociągu w godzinach przedpołudniowych- a i tak były przepełnione. Ale spójrzcie i na żeglugę: jeszcze niedawno do Krynicy kursowały w weekendy 3 a nawet 4 statki-wszystkie pełne, a dziś?. .. Tyle się mówi o turystyce w Elblągu, ale to tylko słowa, słowa, słowa.
  • Ten obiekt nie ma żadnego związku z historią HUB. Obiekt powstał kilkadziesiat lat po likwidacji HUB.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    vistula(2013-10-08)
  • pocóż odrazu połączenie z 3miastem? Na początek wystarczy reaktywacja połączeń z Kaliningradem + darmowy autobus do rozbudowywanej galerii "Ogrody". Rosjanie przyjeżdzaliby na zakupy i piwo, a Polacy na piwo do Kadyn, Tolkmicka i Fromborka.
  • W kwestii turystyki jesteśmy chyba najbardziej nieudolnym krajem na świecie. Zupełnie nie umiemy inwestować w rozwój turystyki i efekty są właśnie takie, jak opisano w powyższym artykule. Pamiętajmy, że żaden turysta zagraniczny nie przyjedzie do naszego kraju oglądać naszych autostrad, stadionów czy szybkiej kolei - bo po co, jak ma to samo u siebie. Za to chętnie przyjedzie zobaczyć takie perełki, jak chociażby unikalna trasa Kolei Nadzalewowej - czego przykładem może być zeszłotygodniowy przejazd specjalnego pociągu turystycznego. Dlaczego więc zaniedbujemy i niszczymy to, co przyciąga turystów? Ja nie wiem; może w Ministerstwie Turystyki ktoś zna odpowiedź na to pytanie.
  • całą młodośc tu piliśmy piwko żal. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    ******:-((2013-10-09)
Reklama