UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • grace @żeby pani wiedziała jakie głupoty pani zamieściła w swoim komentarzu! Też jestem krytyczny względem elbląskiej komunikacji tramwajowej i w ogóle miejskiej ale aby krytykować trzeba coś przynajmniej wiedzieć a nie pisać bzdury. :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    10
    0
    Ja też tu mieszkam (2020-01-21)
  • To nie są składy lecz dwa wagony. Gdyby je razem spiąć to wtedy jest skład.
  • Gość...rozumiem, ze podelblaskie wsie nie maja połączenia komunikacyjnego z Elblągiem, ale niech ktoś mi wytłumaczy proszę po kiego grzyba w Markusach ludzie domy budują?
  • Znalezione w sieci: "Te nowe Moderusy to nie są szczęśliwie wybrane tramwaje. Uwarunkowania techniczne i ekonomiczne sprawiły, że konieczne są daleko idące kompromisy. Oczywiście, że nie spełniają one wysokich standardów do których jesteśmy przyzwyczajeni (albo które chcielibyśmy mieć). Ale kosztują 2-3 razy taniej niż długie niskopodłogowce. Dla tramwajów śląskich to nie będzie obniżenie jakości. A dla takiego Elbląga te nowe tramwaje oznaczają - zdaje się - uratowanie sieci. Nowe Moderusy są fatalne - jestem tego świadomy. Ale są to tramwaje na miarę Śląska i Elbląga. A że ani Śląsk, ani Elbląg nie przypominają Abu-Dabi, to nie jest wina Modertransa. Nie strzelajmy do posłańca, nawet jeśli przynosi złe wiadomości"
  • Czy pojadą na "2"? Czy Górecki zdecyduje inaczej ?
  • jeszcze nie ma decyzji w tym zakresie
  • Te nowe przystanki przy dworcu są lepsze od tych starych: mają szersze daszki i tym samym lepszą ochronę przed deszczem i mniejsze prześwity nad ziemią(będą mniejsze przeciągi).
  • Może dlatego że w Olsztynie 50 lat nie jeździły tramwaje ? To znaczy że trzeba było też zbudować torowiska, linie energetyczne, przystanki etc i wszystko jest NOWE. Zazwyczaj jak coś jest budowane od początku to jest NOWE... U nas to modernizacja/przebudowa
  • Na linie nr 2 powinni coś nowego puścić tam od lat jeździ sam złom pamiętający epokę Gierka
  • Mówmy szczerze tak długo jak nie zostaną wydłużone trasy tramwajów O nowe ulice i dzielnice to będą jeździły puste. Ale do nikogo to z T E i U M nie dociera. Brak kasy to wy twierdzicie i polecicie ze stołków my to wam gwarantujemy. Wyborcy.
  • Po cichu na terenie zajezdni BOICIE SIE MIESZKAŃCÓW. BO USLYSZELIBYSCIE PRAWDE O WAS I TYM CO ROBICIE. Wybudowali jeden nowy budynek i kupili kilka byle tramwajów i myślą że sukces. Zapominają ci ze zdjęć że zajezdnia ,tramwaje to nadal PRL zbieranina. Wstyd.
  • REFETENDUM .
Reklama