UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • 'od wysokości Kanału Jagiellońskiego do wysokości terminala przeładunkowego oraz budowę obwodnicy dla statków. " Szczególnie ta obwodnica jest bardzo interesująca. To dopiero będzie wyzwanie. Hashtagi: #stefan17
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Stefan 17(2021-04-10)
  • Elbląg to biedne miasto po co się pchac w obrotnice statków tylko jaki e to beda łajby. ruskie po kostki budowlane, wywioza to barkami do czasu jak uruchomia produkcje u siebie. Podobnie było z produkcja mebli. teraz kupuja jeszcze płyty meblowe a park maszynowy to stare nasze maszyny i piły widiowe, z podwójnym cieciem KTO ZAPŁACI ZA POGŁEBIONY TOR WODNY do najwiekszego portu w za, ,, ,u bewe
  • GM podpowie władcom miasta zgrabne rozwiązanie wielu problemów PME. Przenieście panowie PME do Kamienicy Elbląskiej i włączcie ją do miasta. Zbudujcie tam to samo, co w Elblągu robi za port, czyli hektar placu pod polbrukiem. Potem drogę do nowego portu, pomyślcie nad dwupasmową Mazurską do Kamienicy i przebudową linii kolejowej na tym odcinku. Odpadnie wam: pogłębianie rzeki Elbląg i obrotnica. Jednostkom korzystającym odpadnie nawigacja po rzece, która już dla barek jest wyzwaniem nawigacyjnym. Porozmawiajcie z ludźmi, którzy tu przypływają nie motorówkami, żaglówkami czy jachtami motorowymi o długości do 15 m ale dużymi barkami lub zestawami pchacz-barka/ki. TO ONI ZNAJĄ PRAWDĘ.
  • @GłębokaMyśl - Fundusze spróbujcie pozyskać z UE na rozwój terenów wiejskich. .. ?
  • @GłębokaMyśl - Żónt, PARTIA i przyszłe pokolenia będą wam wdzięczne, bo tor wodny do pogłębiania będzie znacząco krótszy i czynność ta będzie łatwiejsza technicznie. Takie rozwiązanie ogranicza też ryzyko powodziowe. Zwłaszcza, że pozwala na postawienie wrót sztormowych przy ujściu rzeki Elbląg do Zalewu Wiślanego.
  • @RobertKoliński - Spurek jest typową przedstawicielką lewactwa tak, jak kolejna ćwierćinteligentka Żukowska czy Wielgus. To są te same środowiska oraz towarzystwo wzajemnej adoracji i takie samo zaćmienie umysłowe. Miałem okazję kilka razy oglądać debaty z tymi "osobami z macicami"i stwierdzam, że można ich słuchać tylko po to, żeby się trochę odmóżdżyć po pracy :)
  • Dalej niePOtrzebnie protestujcie i piszcie petycje i zajmujcie się warmia i mazurami zamiast Elblagiem, portem i Żuławami. Jak długo myślicie robić załadunki i przeładunki koparka. Wstyd i smiech na cały kraj i świat. Kiedy marszałek, wojewoda i olsztyniaki dadzą kase na port w Elblagu.
  • RobertKoliński @Do_pomorskiego - Bzdura, szowinizm i mizoginia - akurat między paniami Spurek a Wielgus czy Żukowską (która akurat osobiście mi kiedyś podpadła, jeszcze w czasach przedzjednoczeniowych na Lewicy, za niesłuszne czepialstwo i bojaźliwy pro-klerykalizm, ale wybaczyłem:)to istnieje cała przepaść; na korzyść tych dwóch ostatnich, oczywiście:)
  • @opolin - To takie płytkie myślenie. Jestem biedny i już zawsze będę biedny, więc lepiej nic nie robić. Może pójdę do boryska po kuflowe, świat stanie się bardziej kolorowy i zapomnę o biedzie. Na drugi dzień to samo. Nie tędy droga kolego.
  • I tu prezydent wszystkich lewaków jak "głęboka myśl", czy "cz"zaskoczył I dogadał się. A oni myśleli, że bedzie nieuhiety jak Jurek i będzie domagal się obrotnicy, a później gazoportu w Elblagu, a jak PiS sie ugnie to bezpośredniego dostępu do Morza Czarnego. Także chłopaki współczuję wam w tych trudnym chwilach 3majcie się.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    Realista1(2021-04-10)
  • @GłębokaMyśl - Lokalizacja PME w kamienicy Elbląskiej ma jeszcze jedną gigantyczną zaletę. Gdyby jakimś cudem PME odniósł sukces i musiał się rozwijać/rozbudowywać to będzie miał gdzie, bo tam są wolne tereny, a nie będzie wepchnięty kolanem pomiędzy most Unii a Jachtklub. Choć oczywiście zawsze możemy pomyśleć o pierwszym na świecie kontenerowym porcie piętrowym. ..
  • Pogłębienie toru wodnego powinno sfinansować województwo szuwarowo-bagienne, niech w końcu się na coś przyda poza marginalizowaniem Elbląga.
Reklama