UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Pamietacie reportaz z tvn 24 w ktorym wcislo i wroblewski plyneli po rz. elblag wsrod trzcin i wypowiadali sie za tysiace elblazan ze elblag nie chce przekopu i portu nie bedzie bo blokuje go most ktory notabene pobudowal wrobel? to ten most unijny bez chodnikow i drog rowerowych. bubel ostatnich dwoch dekad.Kalaja we wlasne gniazdo. Ich działanie przypomina strachy na wroble dla potencjalnych inwestorow jak i inwestycji politycznych. Trzeba sie ich jak najszybciej pozbyc. Nie moga byc wizytowka elblaga bo przynosza tylko wstyd.
  • Zmiana kursowania linii autobusowych
  • To zmiany linii autobusowych i rozkladow jazdy najbardziej wplynely na spadek oblozenia komunikacji miejskiej-oczywiscie negatywnie. Mniejsza liczba kursow i scisk ponad dopuszczalny stan osob. Nic dziwnego, kazdy chce dojechac do celu. Grzechcem jest to, ze tych niekorzystnych zmian w komunikacji miejskiej dokonano w tak niefajnym czasie, kiedy obowiazuja srodki ostroznosci. Latwo zmienia sie rozklady i zmniejsza ilosc linii z pozycji fotela samochodu, samemu nie korzystajac z wlasnymi rekoma wprowadzonych dobrodziejstw. Dolna czesc KAMIONKI to porazka komunikacyjna. Jedna linia autobusowa dla sporej liczby mieszkancow okolicznych ulic.
  • To wszystko są układy powiązanych organizacji z ZKM i kontrakty z przewoźnikami. Niby Gostynin wszedł na elbląski rynek ale miał warunek współpracy z PKS i stawka dla kierowców nie większa niż 15 zł za godzinę. Później PKS jeździ za Gostynin i odwrotnie a gdzie warunki kontraktu, nowe autobusy, jakość itp ? To wszystko za przyzwoleniem elbląskich władz pod zielonym stolikiem. Takie moje zdanie oparte na informacjach które są niedostępne dla ogółu.
  • Tak likwidowano kolej nadzalewową najpierw zmieniono godziny które nikomu nie pasowały a późni chlast nierentowne likwidacja i po kłopocie sprawdzone metody od lat. .. Zielone miasto Elbląg wszyscy na rowery.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    1
    Rychu T(2021-03-16)
  • zgadzam sie w 100%. Pomysl chyba niezbyt przemyslany na pewno jest wielka niedogodnoscia dla mieszkancow "KAMIONKI"korzystajacych z bylej linii 7.Kazdy wszedzie mogl dojechac i zazwyczaj godzinowy rozklad pasowal. Mieszkancy wnioskuja o przywrocenie linii 21 na przystanki ul. Legionow i Niepodleglosci- jak dawniej.
  • Ale jakby Wilczur rzadzil to byloby 110% oblozenia, przynajmniej w komunikacie partyjnym.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Towarzysz(2021-03-16)
  • Ubyło nie tylko pasażerów ale również połączeń tramwajowych i autobusowych. Do godzin południowych tramwaje kursują rzadko i ludzie tlocza się w nich wbrew wszelkim zasadom. Hashtagi: #MamaDamian
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    0
    blanca(2021-03-16)
  • poprzednie rozklady zlikwidowano i to to
  • Godziny są z kosmosu, bo układano je w "zaciszu"gabinetów i to w Gdańsku, nic nie wiedząc o specyfice miasta i o potrzebach mieszkańców, bo badania latem robili.
  • Ubyło też wiele polączeń, obecnie tramwaje w godzinach dopołudniowych kursują tak rzadko, że ludzie nie zachowują zupelnie zalecanego dystansu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Mama Damiana(2021-03-16)
  • @!!!? - Akurat ja kupowałam bilet miesięczny od paru lat. A teraz tak pozmieniano rozkład jazdy, że rano spóźniam się do pracy, a wieczorem nie mam czym wrócić - bo kończę o 18.00,a autobus mam za 10 szósta albo 19.20 !!! Na taksówkę codziennie to mnie nie stać, muszę za. .. ć piechotą. .. Chyba zażądam zwrotu - od ZKM - za buty. ..
Reklama