UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Rek
..., a moim zdaniem (wybrany wątek)
  • Za taką sumę można zakupić 6,7 autobusów dostosowanych do komunikacji miejskiej. Rachunek ekonomiczny, szczególnie w takich miastach jak Elbląg, wyraźnie wskazuje, że tramwaje to kosztowna forma transportu pasażerskiego. Swoją drogą jak to jest, że w dobie walki o ekologię nie stworzono warunków ekonomicznych preferujących cenowe upusty samorządom rozwijającym tą formę komunikacji zbiorowej. Jakoś nie widać reakcji władz centralnych, szczególnie istototnej w sytuacji, gdy nie istnieją programy Unii Europejskiej umożliwiające rozwój komunikacji tramwajowej miastom nie posiadającym statusu metropolii. W warunkach naszego kraju ten wymóg spełniają jedynie miasta będące stolicą województwa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 43
    Tramwaj czy autobus(2019-10-09)
  • Ale farmazony wypisujesz
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 3
    (2019-10-09)
  • Okupancie urzędniczy , nie wyjdą wam plany zlikwidowania Tramwaj Elbląskich, to nasze dziedzictwo kulturowe. Odczuje nasz gniew.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 0
    (2019-10-09)
Reklama