UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A kiedy rozbudowa linii tramwajowych, np. Dąbrowa, Bielany. To powinien być priorytet komunikacyjny miasta. Ale co można wymagać od obecnie zarządzającego Elblągiem?
  • Wyższe stawki dla kierowców i zmiana zarządu ZKM!!! Nowi ludzie powinni tym zarządzać a nie...
  • Jedno miejskie przedsiębiorstwo autobusowe, jeden rodzaj autobusu, dyspozytor dostępny telefonicznie 6-22,nowe rozkłady jazdy, nowe, chroniące przed wiatrem i opadami wiaty przystankowe i kierowcy używający przycisku do otwierania wszystkich drzwi pojazdu oraz wiedzący, że koniec zatoczki przystanku nie jest miejscem do zatrzymywania się.
  • Przedłużyć linię tramwajową nr 2 do Bażantarni (rest. Myśliwska) !!! Wygoda dla emerytów, mniej smrodu samochodowego w lesie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    2
    Grzybiarz(2019-03-18)
  • Czy te propozycje pan Osik przynajmniej przedyskutował sam ze sobą? Czy zaczyna kpić?
  • Wyższe stawki dla kierowców i zmiana zarządu ZKM!!! Nowi ludzie powinni tym zarządzać a nie...
  • Żeby było miło i wygodnie to może Pan rzecznik z zarządem poprawią przystanki i zatoczki????
  • Przede wszystkim zamontować biletomaty w autobusach i tramwajach żeby pasażerowie odpier. .. .. się od kierowców i motorniczych, oni maja skupić się na jeździe a nie na tym czy pasażer dał odliczona kwotę i to jeszcze rzucił samymi żółtymi a czas leci. .. .. Pomyślcie ludziska za nim kupicie bilet u kierowcy czy motorniczego i nie utrudniajcie życia sobie na wzajem.
  • W mieście są potrzebne gruntowne zmiany włącznie ze zmianą prezydenta miasta.
  • Na szczęście mieszkam już w innym mieście. Na portel wchodzę jeszcze z sentymentu, jakkolwiek wsi elbląskiej takowym nie darzę, ale do rzeczy. Pod nosem mam przystanki tramwajowe i autobusowe. Z autobusów korzystałem 2 - 3 razy i kojarzę, że mniej więcej jakiś podjeżdżał co 6-8 min. Linii chyba 5,mogę sprawdzić dla pewności. A teraz lepszy myk: tramwaje. Tylko (albo aż!) 2 linie. Rotacja naprzemienna, lub czasami podjadą po sobie dwa z tej samej linii. Rotacja dla danej lini wynosi ok 6 - 7 min, przy czym w międzyczasie podjeżdża tram z drugiej. A to oznacza że co 3 - 4 min. podjeżdża jeden z 2 tramwajów. W niedzielę czas oczekiwania wydłuża się do "nawet" 5-6 min. "zgroza". Można? No kur**, oczywiście że można. A trasę do węzła przesiadkowego (4,8 km) pokonują w ok 9 min. MOŻNA MOŻNA MOŻNA. Oczywiście cichutkie i klimatyzowane. Bilet kupuję moBiletem, lub w rozstawionych biletomatach, lub w biletomacie w tramwaju. MOŻNA MOŻNA MOŻNA MOŻNA MOŻNA
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    3
    EXmieszkaniec-mieszaniec;)(2019-03-18)
  • Kierowcy jeżdzą za najnizsza krajowa i ganiaja sie z bezdomnymi w godzinach szczytu. Wstyd i brak poszanowania dla tak ciezkiego zawodu.
  • Bielany i okolice. Po drugiej stronie Fromborskiej zaczęło mieszkać drugie tyle ludzi, a w stronę Krasnego Lasu, pewnie i trzecie. .. a autobusiki spod znaku 12 kursują wg rozkładu sprzed 15.lat i za cholerę nie można dojechać do centrum o dworcu nie wspominając.
Reklama