UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Do tych co postawili i odebrali przystanek tramwajowy na Pl. Słowiańskim w kierunku 1-Maja, Panowie jesteście mistrzami w partaczeniu roboty i podobno słyniemy z tego!!! ŚMIECHU WARTE :-)))))
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    1
    pasanger(2019-03-18)
  • Przede wszystkim ujednolicony tabor tramwajowy i autobusowy, jedna kolorystyka, i wyrzucic ten stary złom- tramwaje, którymi strach jeźdźić. Dla dzieciakow do 15 roku zycia bezpłatne bilety. A najlepiej to wysłac na dwa dni osobe kompetentną do Warszawy i zobaczyć jak tam jest fajnie, wiadomo ze Elblag to nie Warszawa ale pewne wzorce można podpatrzeć. życzę powodzenia, Jak bedzie lepiej to moze więcej osób skorzysta z komunikacji miejskiej. Elblag jest tak mały, ze mozna go przejść w godzine z Zawady na Debową, i dla zdrowia i dla ruchu. Powodzenia.
  • Koniec zatoczki też jest przystankiem
  • Temat rzeka. Grzech pierwszy : likwidacja MZK, dawno temu. Od tamtego czasu komunikacja miejska w coraz gorszym stanie. Każde miasto ratowało swoją komunikację, nasze utopiło. Tabor już tylko tramwajowy- w opłakanym stanie. Przetargi??? Kto teraz i za jaką cenę? Obawiam się, że dopiero teraz stawki za wozokilometr podskoczą, z tym że nie przełoży się to absolutnie na płace dla kierowców czy motorniczych. W pierwszym roku może jakieś ładne autobusy, potem jak zwykle. Za chwilę pojawi się nowa propozycja podwyżek cen biletów, tylko patrzeć. No i na koniec, o tym, że elblążanie coraz rzadziej korzystają z komunikacji miejskiej. .. czy Wy w ZKM-ie wychodzicie ze swojego budynku od czasu do czasu? (nie mam na myśli wyjścia na papierosa).
  • Moja propozycja: koniec komunizmu, czyli likwidacja komunikacji państwowej i niech prywatni przedsiębiorcy zajmą się przewozem ludzi. Już oni coś wymyślą, żeby było i taniej i wygodniej, byle tylko państwo nie szkodziło
  • Linia 20 jeżdzi zbyt rzadko, ludzi pełno pijaków i bezdomnych cały autobus że czasami strach do niego wsiąść. Przecież tym autobusem jeżdżą dzieci do szkoły. Autobusy w strasznym stanie techniczynym jak za czasów PRL. tak więc nowy tobór i częściej zdecydowanie częściej powinna kursowac i czas najwyższy zrobić coś z tymi brudasami co jeżdzą i zasmaradzają powietrze i zaczepieją ludzi !!!!!
  • LINIA 31 POWINNA JEZDZIC OD 7 DO 20.OKOLICE LĘCZYCKIEJ DUZO NOWYCH BLOKÓW .WEEKENDY TAKZE DUZO LUDZI NA CMENTARZ JEZDZI
  • @Kierowca 13 - a buc to buc
  • W Elblągu nie da się, bo się nie da nic rozwiązać bo żeby znaleźć rozwiązanie trzeba mieć wiedzę, wyobraźnię i potencjał intelektualny bo trzeba znaleźć rozwiązanie dla swoich specyficznych warunków, a nasi radni tylko co najwyżej małpują to co inni zrobili (bo u innych to pasowało) a nam pasuje jak pięść do nosa. Dla przykładu, te durne światła na przejściach i skrzyżowaniach (w weekendy, a szczególnie w niedzielę i w takim okresie jak teraz) które są włączane kiedy ruch jest minimalny. Samochody stają choć nikogo nie ma, i na przejściach, i na krzyżujących się drogach. Stoją, tracą czas i smrodzą - to jest ekologia i energooszczędność w Elblągu (a jeszcze do tego to co się częściej używa (światła) to się zużywa i psuje, więc koszty rosną). Przy takiej strukturze jaką ma Elbląg, jak mam czekać na komunikację 8÷10 min to jestem już w pół drogi do celu, na piechotę. Mnie uczono że biednego nie stać na tanie rozwiązania do których trzeba co chwilę wracać i dokładać. Raz coś zrobić a dobrze i zająć się następnym!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    11
    2
    elbląskadepresja(2019-03-18)
  • Właśnie teraz masz prywatne spółki , i jak jest każdy widzi.
  • Ktoś właśnie napisał żeby zastąpić prywatnymi firmami a właśnie 20 czy też 13 wystawiają firmy prywatne
  • Autobusy są prywatne? Prywatni właściciele je tankują, naprawiają za własne pieniądze - a zyski zgarniają do własnej kieszeni?
Reklama