UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Problem z tymi zyskami polega na tym że trzeba będzie najpierw coś rozładować żeby przeładować na barkę, potem znów rozładować barkę na to coś co będzie transportować ładunek dalej. Bo z tymi pełnomorskimi jednostkami pływającymi do i z Elbląga to czas pokaże.
  • @GłębokaMyśl - TO FAKT bo u was w PISie koszty się nie liczą bo mylicie przychód z dochodem.
  • Pisze wyraźnie że w Gdańsku na rozładunek czekają takie jednostki które z powodzeniem mogą płynąć do Elbląga i być tu rozładowane. To ktoś tu pisze o przeładowywaniu w Gdańsku towarów na jakieś barki. Bo wy wiecie jak będzie źle i nie dobrze. Dyrektorzy inżynierowie którzy siedzą w zawodzie po 30 lat swoje.. a wy swoje/że nie bo wy wiecie lepiej. Czytając wasze kom można postawić krótką diagnozę / odgórne zakażenie jadem. Wy chyba po D T odziedziczyli te mundrości.. czy też nie ?
  • @GłębokaMyśl - Głęboka Myśl najważniejsze, że będą przypływać, a ilu tu już gadało, że nikt nie przypłynie, że nikt nie będzie chciał inwestować, a jak widać są już pierwsi chętni. Nawet byli tacy co mówili, że na Bałtyku nie ma takich statków, które mogłyby wpłynąć do Elbląga, a jak się okazało w gdańskim porcie ok 500 takich rocznie obsługują. A to co z Trójmiasta nie wywożą ciężarówkami? Ciężarówki z Trójmiasta jadące np. do Warszawy spalą więcej paliwa niż te, które jechałyby z Elbląga do Warszawy z tym samym ładunkiem.
  • juras co masz do powiedzenia mądrego?, czy w Kaliningradzie cię szkołą.....
  • @głeboka... Po jakich ty kursach? Bo ty taka mundra i taka rozgarńęta... Ty to się znasz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    3
    Jaalfa..(2022-04-25)
  • Miło się czyta te optymistyczne wywiady o możliwościach, zyskach i przeładunkach nawet do 3 mln ton rocznie. Warto przeprowadzić i opublikować jakiś wywiad o dalszej dystrybucji towaru jak już do Elbląga dopłyną te miliony ton.3 mln ton wywieźć ciężarówkami 25 ton to sporo ciężarówek -120 tys. rocznie. Może pociągami? Mógłby Pan Redaktor w tym interesującym temacie skroić jakiś wywiad z fachowcem? Chyba jeszcze nigdy nie był ten ważny temat poruszony w mediach.
  • @uuuuaaaa > Dyrektorzy inżynierowie siedzą w zawodzie 30 lat< - To pisie jeszcze ich nie wymienili na swoich, jak w stadninie, w wojsku, w JSW?
  • "A dlaczego cisza o remoncie kolei nadzalewowej. " Koleją nadzalwewową do w Polskę... czyli do Tolkmicka, Fromborka i Braniewa, czyli ważnych ośrodków przemysłowych wolszczyzny.
  • "Elbląg może przejąć przeładunki mniej więcej do 3 mln ton rocznie" "najważniejsze, że będą przypływać" Pożyjemy, zobaczymy jak przypływają i płacą za holowanie po rzece Elbląg. Jak szybciutko są rozładowywane Fuchsem / sami... Jak tanio i ekologicznie opuszczają parking dla Tirów 3 mln ton towarów z pomocą ciężarówek. Ładowność dużej ciężarówki to około 24 ton. Czyli, żeby z parkingu dla Tirów mogło wyjechać to, co objawił pan dyrektor potrzeba 125 000 kursów rocznie, czyli około 350 ciężarówek dziennie... ale TiRy nie mogą jeździć w soboty i niedziele więc mamy 480 ciężarówek dziennie. Gdyby były dwa Fuchsy to wypada od 175 do 240 ciężarówek na dźwig... i wtedy się pan dyrektor obudził zlany potem... Jednak uspokoił go pan krużganek oświaty słowami pani premier Beaty Szydło, DAMY RADĘ ! Warto wpisać w Google hasło. ładowność ciężarówek, by przekonać się o fachowości pana dyrektora...
  • @TeofilSkorupa - "Polska ma wreszcie mądre, sprawiedliwe rządy ludzi z wizją. " Wizja ewentualnej klęski wyborczej nie wchodzi w grę i dlatego przeciwko opozycji używają skrzydlatego konika zwanego Pegasusem... i słusznie, bo jak wiadomo nie od dziś u komunistów cel zawsze uświęcał środki. Jacek Kurski dba ze wszystkich sił by łączyć goebelsowski model informacji z rozrywką na poziomie tych, do których jest on kierowany. "Putin i jego wspólnicy z Niemiec i Brukseli robili wszystko by ten port nigdy nie powstał. Dziś dobrze wiemy jakie mieli w tym interesy. " Radosny wieszczu dojnej zmiany, słodki jak miód z ucha NAJDROŻSZEGO wodza krużganku oświaty, wyspecyfikuj owe interesy, oświeć lud czytający twe objawienia heroicznego klakiera Populizmu i Socjotechniki.
  • @parch - GM serdecznie gratuluje obranego nicka. W punkt oddaje poziom kultury i merytorykę twej wypowiedzi. Akurat ten człowiek, o ironio, mógłby się zapisać do Populizmu i Socjotechniki głównie ze względu na ślepe popieranie kaczego doła.
Reklama