UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Port w Elblagu jest komunalny, czyli finansowany z miasta. Dlaczego prezydent Wroblewski na ktorego na szczescie nie glosowakem, nie zabiega o jakies srodki na jego rozbudowe, poglebienie toru z 2.5 do 5m? Bez tego caly przekop dla miasta bierze w leb.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Realista1(2019-03-20)
  • Zapraszam do Szanghaju obejrzec prawdziwy port nie taki pierdek co jest w gdansku, na jeziorku zwanym baltykiem. P. S. Rozumiesz teraz kretynizm swojego komentarza?
  • proponuję linie kontenerową i promową otworzyć oraz ściągnąć wycieczkowce
  • Przekop, to okno na świat, my tym przekopem wyeksportujemy wszystkie buraki pastewne i nie tylko we wszystkie zakątki globu.
  • Mamy już jedną atrakcję turystyczną : Kanał Elbląski. .. efekt braku wyobraźni inż Stenke który nie przewidział rozwoju transportu samochodowego oraz budowy szos i wybudował ten gospodarczo nieprzydatny kanał. Tak samo bedzie z Wielkim Przekopem im. Jarosława Wielkiego. Decydenci ruszcie tyłki i zobaczcie jak wyglądają porty polskie na Bałtyku. Popatrzcie choćby na Ustkę, której Elbląg nigdy nie dorówna. Chyba że b. minister obrony rozpocznie budowę okrętów podwodnych, zgodnie z elbingerowska tradycją i powstanie tu port wojenny o czym informował. ..
  • a ja nadal mam nadzieję, że nici z przekopu będą :) koszty wzrosły, a w budżecie dziura. Minister od finansów chciała zrezygnować ale matołuszek nie pozwolił. .. ekonomicznie nie do uzasadnienia. Tylko drzew szkoda. Ale karma wraca - pamiętajcie!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    7
    brzdąc(2019-03-20)
  • Tak się składa, że do 1945 roku Kanałem Elbląskim wozili wegiel, piach, cegły, spławiali drewno do szkutnictwa byli nawet burłacy tam, były karczmy i zajazdy, wozili też cukier i buraki z cukrowni w Jelonkach nad Kanałem, zboże i płody rolne i ryby z jezior mazurskich, a nawet cięty lód i były rejsy wycieczkowe Kanał znacząco wpłynął na rozwój Iławy i Ostródy, transportowano tamtędy też drobne wyroby przemysłowe z Mazur do Elbląga i Gdańska. Dzisiaj to nieopłacalne, ale w czasach budowy i przez kilkadziesiąt lat się opłacało, bo kolej dopiero powstawała i nie było samochodów i dróg utwardzonych dużo. Są zdjęcia książki i opracowania na ten temat.
  • czas zmienic dajrektora
  • jak Zalew zamarznie to będziecie jeździć na mierzeję po lodzie
  • handlować chcecie czym biedą, nędzą i starością
  • jak wierzy tzn że chodzi do kościoła
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    molodiec(2019-03-20)
  • @Kat_Na_Idiotów - A nie wesz Ty, kto po dziś dzień importuje węgiel zza wschodniej granicy (jak długa i szeroka) ? Halex była za "cienki" na geszefciarzy.
Reklama