UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Do wszystkich powyżej. Wpiszcie w Google POGŁĘBIARKA i sprawdzcie do czego służy i co może taka maszyna zamiast tu pitolić.
  • Co tu gadać polskiemiasta.tv
  • nadzieja matką głupich czy nadzieja umiera ostatnia
  • kiełbasa przedwyborcza już dawno przestałem wierzyć w takie bajki i na pewno NIE oddam głosu na nowaczyka
  • Za ten problem powinni się wziąć fachowcy inżynierowie, a nie ble, ble, ble od lat !!!!
  • Wczoraj przy dojściu do portu dwa tankowce się zderzyły, parę dni temu chiński kontenerowiec nie udzielił pierwszeństwa przejazdu rosyjskiemu chemikaliowcowi. .Coś z tym trzeba zrobić, jakąś może sygnalizację świetlną ? A w Nowakowie budują taką skocznię, jak dla dużego Małysza, żeby można było statkiem przeskoczyć przez most pontonowy. .. Wiecie, że oni tak na poważnie pitolą o tych pierdołach z portem ? Może by tak ktoś opublikował zestawienie strat, jakie przynosi port od początku działalności z podaniem wynagrodzenia, jakie otrzymuje dyrektor i wszyscy pracownicy ? Niech ktoś ludziom powie ile to kosztowało i kto za to płacił ? Może by tak porównać, ile przeładowano w Elblągu, a ile np. w Tczewie ? A turysta ? Nie ma, gdzie zrzucić nieczystości, nie ma gdzie zatankować. .O czym tu mowa ?!
  • bez - ile kosztuje jedna motogodzina pracy pogłębiarki i jaki jest koszt wydobycia 1 metra sześciennego bo moim zdaniem tylko człowiek bez-mózgu może podjąc decyzję o pogłębianiu rzeki Elbląg gdy porty Gdańska i Gdyni nie wykorzystują swoich mocy przeładunkowych.
  • Skoro juz macie winnego to zgłoście prokuratorowi. Nie będzie to pierwszy przypadek karania za to, ze ktos próbowal coś zrobic. Nawiasem mółwiac port zarabiał na swoje utrzymanie nawet w czasie zamknięcia dla polskiej żeglugi rosyjskich portów na zalewie, a od zeszłego roku przeładunki przekraczaja 100 tys. ton w sezonie. Gdyby nie opór wojewody warminsko-mazurskiego wobec postulatu powołania punktu odpraw fito-sanitarnych byłoby 300 tys. minimum. ] Prof. dr hab. Krzysztof Luks Agent, zdrajca i sprawca wszelkich klęsk miasta i jego mieszkancow.
  • Profesorze. Port zarabiał na czynszach za wynajem nieruchomości, nie na przeładunkach. Pieniądze które w praworządnym mieście powinny trafić do skarbnika miasta wpływały i nadal wpływają na konto spółki z o. o. Deficytowa substancja miasta jaką są budynki ZBK tonie w długach a zyskowne nieruchomości po obu stronach rzeki Elbląg zasilają konto Zarządu Portu. Takie okradanie miasta w białych rękawiczkach.
  • panie L. ja bym na Pana miejscu, miał solidnego kaca, że w budynku byłej biblioteki publicznej (piękna willa) przy ul Grażyny od lat "pracują" za pieniądze z budżetu w randze dr. -co niektórzy (kiedyś wystarczył Bosman), że w porcie stoi Kontroler-8 z trzyosobową załogą w gotowości przez całe lato (też z naszych podatków) by przewieźć po rzece i zalewie stosownych urzędników, by o ile im się uda, mogli dręczyć spotkanego rybaka z brak np. ważnej flary, czy też brudnej wody w zęzie. I to jest piekiełko, które my wszyscy opłacamy, by niektórym się żyło łatwo i wygodnie. _cytując "Wieszcza", - nie o tako Polske. .. .
  • To co ktoś powyżej nazwał "okradaniem miasta w białych rękawiczkach" Putin nazywał "wydłubywaniem rodzynków ze spleśniałej bułki. Bułki którą celowo doprowadzono do stanu niejadalnego aby bezkarnie wydłubywać rodzynki".
  • Zacznę od końca. Kontroler 8 jest jednostka Urzedu Morskiego w Gdyni więc koszt jego utrzymania nie obciąża miasta. Nie gnębi też rybakow tylko kłusowników. Podobny zarzut mozna postawić tez Straży Granicznej, która zdaje sie ostatnio wycągnęła jakies sieci. Delegaturę Urzedu Morskiego powołałem, aby podnieść rangę portu w nadziei na jego rozwój. W tym czasie przeładunki wynosiły 600 tys. ton w sezonie. Brak kanału przez mierzeję sprawił, że rosyjka blokada zamknęła port na 4 lata. Bojąc sie takich okoliczności zapewniono portowi niezależne dochody. Port nie jest gestorem budynków mieszkalnych, które o ile wiem, są główna przyczyną deficytu ZBK. Co do kaca to istotnie go mam. Człowiek rozsądny nie angażuje się w Elblągu w działania na rzecz dobra wspólnego. Jest to jedyne znane mi miasto w Europie. a widziałem ich sporo, dla którego port jest przeszkodą, a nie szansą. Na tym kończę nieśmiałe proby udowadniania, że nie jestem wielbłądem. Przypominam, że zatajenie przestępstwa jest przestępstwem i czekam na wezwanie do prokuratora. Moze tym razem będzie bardziej skuteczny bo 20 lat temu, mimo oskarżenia o zdradę narodu przez Solidarność Zarządu Portu Gdynia, odpuścił. Krzysztof Luks
Reklama