UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Nie widzisz związku anonimku ? Twój problem. Ten cały ratusz trzeba sprzedać jak najszybciej bo będzie tylko generował koszty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ochódzki(2013-01-24)
  • Do Ratusza trzeba przenieść wszystkich urzędników, włącznie z Zarządem i Radą. Jak się nie zmieszczą trzeba zrobić " atestacje stanowisk" i zbędnych zwolnić. Obecny Urząd Miasta wydzierżawić na. .. cokolwiek. Komtur Elbląski
  • z przyjemnością wspominam, kiedy w dotychczasowym Urzędzie Miejskim od piwnicy po dach pachniało bigosem z baru. W głównym ośrodku kultury pachniało prażoną kukurydzą. Wniosek: obecny ratusz powinien też mieć swój zapach. Może więc bar mleczny? Może więc stołowka "Poliszynel"? Jak znam życie to będzie filia jakiegoś banku albo operatora komórek.
  • Czytam i nie wierzę, czym predzej referendum, bo tak dłużej być nie może, obecna ekipa robi sobie jaja w biały dzień z nas wszystkich
  • Jestem za tym by otworzyć tam PIZZA HUT lub KFC niech prezydent podpisze franczyzę i sam poprowadzi biznes jako miasto, a dochody, a będą pójdą na remont kąpieliska przy ul Spacerowej lepszy interes niż parkometry będzie!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    teraja(2013-01-24)
  • PROPOZYCJA: Jaki jest problem poprowadzic tak opłacalny biznes. Może ktoś z U. M, może któryś z Vice? Przecież to jest takie proste???!!! Tylko niech zapłaci Vice za dzierżawę mniej więcej tyle co wszyscy w tych rejonach płacą, plus ZUS, inne podatki, koszta pracowników itp. Zobaczymy jak sobie poradzi - przecież taka jest z tego kasa???. Dalej niech pełnią funkcję VICE oraz szefów restauracji pod U. M na starówce-przecież jest opcja prowadzenia działalności gospodarczej dla pracowników administracji. PROSZĘ MI POKAZAC JAK SIĘ ROBI MAŁY, ŚREDNI BIZNES W ELBLĄGU, z miłą chęcią wezmę Z PANÓW przykład. Ps Proszę nie myślec że jestam laikiem w tej dziedzinie. TO JAK????
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ostatratujest(2013-01-24)
  • Myślę że Urząd nie ma prawa wydawać pieniędzy na aranżację. Jak ktoś chce tam gotować dla urzędników i orkiestry to niech sam zaaranżuje. Tak ciężko dyrektorom przejść na drugą stronę ulicy na obiadek ze z publicznych pieniędzy trzeba im stołówkę robić ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    mobil1(2013-01-26)
Reklama