UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • To jest chore przewoźnik musi zakupić 20 nowych autobusów koszt ponad 20 milionów w kredycie na 7 lat około 40 milionów przez 7 lat pracy z miasta dostanie 8,5 miliona z czego musi zakupić paliwo i pokryć wynagrodzenia kierowców. Za 7 lat następny przetarg i nowe autobusy do takiego interesu trzeba kupę milionów doplavic
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Alineczka1234(2020-05-26)
  • niewielkie zblizenie do standartów od dziesiątek lat obowiązujących na swiecie i w Europie
  • a jeszcze chamów kierowców nie powinni zatrudniać, dodatkowy standart!!!!!
  • Ciekawe czy znowu Olsztyn nam tego nie zabierze tak jak zabrał tramwaje. .. ..
  • @Elblążanin_2 - Pierd. .. głupoty dobry człowieku. Olsztyn nie zabrał ani jednego tramwaju z Elbląga. Wszystkie jeżdżą tutaj jak jeździły. Po co Olsztynowi złom jak ma własne, nowiutkie, większe, lepiej wyposażone, z klimatyzacją, biletomatami wewnątrz i na przystankach oraz z elektroniczną informacją w każdym wagonie? Ponadto Olsztyn ma swoje środki na zakup tych wagonów i budowę nowych linii więc po co pisać jakieś durne komentarze gdy się nie wie?
  • Kolejny raz przełożony, teraz na 2 czerwca, sobie jakieś cyrki urządzają. Ta instytucja powinna być zlikwidowana!!! Hashtagi: #ZKM
  • @Tksam - przestać ćpać skarbje
  • Wymagania nie do pokonania. Od nowego roku nikt ludzi wozic nie bedzie.
  • Czemu nie piszecie że znów jest przetarg przesunięty któryś raz z kolei Hashtagi: #Bghgubg
  • Pięknie. .. Tylko dlaczego jest taka duża rotacja wśród kierowców komunikacji miejskiej? Zostają tylko emeryci i ci którzy muszą bo nie pozwalają im na zmianę pracy względy osobiste. Prywaciarze mając w garści kontrakty z zaniżonymi do maksimum stawkami za wozokilometr muszą przecież zarobić. Najłatwiej kosztem kierowców. Ja uciekłem po 23 latach pracy na miejskich w Elblągu. Ciekawe ilu jeszcze zwieje. ..
  • @Tksam - TKsam. Dla twojej informacji. Autobusy nie są kupowane za nasze podatki tylko za pieniądze prywaciarzy, którzy zajmują się transportem. Nawet PKS jest w prywatnych rękach. Komuna padła dawno temu i w Elblągu komunikacja miejska (autobusy)jest w prywatnych łapach. Stad ten burdel.
  • Przecież praca w naszej Elbląskiej komunikacji to ostateczność. Myślę że jestem na tyle dobrym kierowcą, żeby nie marnować swojego życia w tej ZKMowskiej patologi.
Reklama