UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • no dokładnie. łamanie przepisów jest chyba przypisane do czytelników tamtej " @gazety"
  • Wina abonenta jak nic. Ale na różnych forach jest dużo osób w podobnej sytuacji i jest wzór pisma jak uniknąć tego haraczu. Ogólnie operator nie godny polecenia. .. ale to już inna historia.
  • trzeba bylo oddac w terminie teraz plac !!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    4
    mieszkaniecc(2014-01-28)
  • Nie do wiary jacy sami uczciwi, prawdomówni i nigdy nie spóźniający się zabierają głos
  • Artykuł bez sensu autor opisuje swoją głupotę każda firma działa na podobnych zasadach gdybyś nie oddał kasy do banku zapłaciłbyś jeszcze więcej a i tak musiałbyś zapłacić zaległe pieniądze na jakim świecie żyjesz ? przyjechałeś z Antarktydy ?? jeszcze jesteś zdziwiony? ja bym się nawet wstydził opisywać swoja głupotę powiem tylko tyle że jak za niego zapłaciłeś nie wiem ile on kosztuje to chyba powinien być już twój dużo ludzi chce je kupić
  • Do przedostatniego a co myślałeś że wszyscy będą lamentować jak cię oschabili złodzieje będziesz miał nauczkę wziąłeś oddaj a ty myślałeś ze jeszcze na nim zarobisz bo zapomną miej pretensję do siebie
  • Sam się przyznajesz, że popełniłeś błąd, za co zostałeś zgodnie z umową ukarany. Teraz ci z *ectry powinni wydrukować sobie ten artykuł i dołączyć do sprawy o ile taką im założysz i porównać z twoją reklamacją. Ciekawe jakiej retoryki użyłeś przy reklamacji - też tak napisałeś - że ci się nie chciało, że lenistwo? Żeby nie było - zostałem ukarany w podobny sposób za nieterminową ratę w banku - co prawda 30zł ale wszystkie pozostałe zapłaciłem przed terminem i nikogo to nie ruszało, że 20 raz przed terminem tylko ta przedostatnia po. Z TPSA raz wygrałem podobną sprawę o kwotę ponad 400zł ale użyłem ciekawszej argumentacji niż " lenistwo" .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    3
    kandydatSalceson(2014-01-28)
  • Panie Arku, lipa jest. To już mogę panu zagwarantować i nic Pan nie przetrze. Wiadomo o jakiego operatora chodzi i historia jest dla mnie stosunkowo świeża. .. a właściwie dla mojego kumpla. Na wstępie powiem krótko, bez złośliwości: umowy trzeba czytać:( Niestety. Osobiście pomogłem mu napisać pismo reklamacyjne, powoływałem się za różne względy, sprawę przekazaliśmy pod kuratelę bodajże prawnika z ERKONu, próbowaliśmy także mediacji, np. rozłożenia długu na raty, interwencja była także w biurze rzecznika praw miejskich. NIESTETY się Pan od tego nie wywinie. Podobnie jak kumpel:/ Doszło do tego ze sprawa rozbiła się o firmę windykacyjną a następnie komornika. Przestało być kolorowo ale kumpel zapłacił i jak ręką odjął.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    1
    mikmik(2014-01-28)
  • Mam ten sam problem z nc+, masakra 3dni po terminie, bo nawet nie podali dokładnie kiedy należy sprzęt zwrócić i tylko, że do końca sierpnia :P
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    xxxxxoooo(2014-01-28)
  • Firma Vecxxx już nie pierwszy raz gra nie fair. Moi rodzice mimo, że płacili rachunki w terminie pewnego razu dostali wezwanie do zapłaty wraz z odsetkami. Była to znaczna kwota dla emerytów. Gdyby nie fakt, ze skrupulatnie zbierali dowody wpłaty oraz moja pomoc pewnie musieli by zapłacić ponownie. Tłumaczono się " zawieruszeniem" wpłaty. Jakaż niekompetentna księgowa pracuje w tej firmie, a może to wyłudzenie? Nie dociekałem, tylko też w swoim domu czym prędzej podziękowałem tej firmie. Pomyłki się zdarzają ale jeśli wyciągam rękę po pieniądze kilkakrotnie sprawdzam czy to ja się nie mylę. Całe szczęście wraz z rozwojem technologicznym już nie musimy być skazani na jednego słusznego dostawcę telewizji czy internetu jakim mieni się owa firma. Gratuluję dobrego samopoczucia kierownictwu kablówki lecz nie wróżę dalszych sukcesów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    0
    aktualniebezdomny(2014-01-28)
  • Jak widać firma miała rację, wiadomo, że na ludzi można tylko kasą zadziałać. Gdyby nie to, dalej by nie oddał dekodera, pewnie nigdy. Nie chciało się iść i zrobić czegoś wg regulaminu a teraz biega tu i tam żeby coś zakombinować. Na kombinowanie jakoś ma siły i czas.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    2
    regulamin(2014-01-28)
  • jesli to N to odczekaj pol roku i przyjdzie ci propozycja podpisania nowej umowy w zamian za anulowanie kary odczekaj kolejne pol roku i przyjdzie ci 59pln kary za zerwanie umowy. skad wiem ? nie pytaj poprostu tak zrob.
Reklama