UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • aha a dla przykładu. .jakby tak w drugą stronę. .np. wracasz z wycieczki zagranicznej z dalekiej Afryki i w dniu w którym powinieneś wylecieć nie ma samolotu bo. .pilotowi nie chcialo się przyjść do pracy, następnego dnia też. .byłbyś pobłażliwy i nie dochodził swoich praw?? to taka refleksja na koniec; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    dnigga(2014-01-29)
  • Do oszukańczych praktyk Vectry doliczyłbym jeszcze jedną, a mianowicie: Do kontaktów telefonicznych podany jest, m. in. numer zaczynający się od 801.Z czym się to kojarzy - opłata za całe połączenie to jeden impuls. Nic bardziej mylnego. To jest opłata za 1 minutę!!! Po połączeniu wysłuchacie różnych zapowiedzi z automatu, jakichś innych pierdół, a czas leci. Informacja ze strony, że połączenie jest zgodne z taryfikatorem operatora też jest kłamliwe - zadzwoniłem do swojego operatora i spytałem, kto ustala opłatę za ten numer. Odpowiedź padła jasna - Vectra!!! Następnie zadzwoniłem do Vectry, spytałem ile kosztuje opłata - nie chcieli mi powiedzieć, że to operator, i tym podobne. Powiedziałem, żeby nie wciskali mi kitu, bo to oni ustalają tę opłatę w porozumieniu z operatorem i wtedy łaskawi uzyskałem odpowiedź. Jak dla mnie to czyste wyłudzenie!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    EdiMar(2014-01-29)
  • No i bardzo dobrze, trzeba dotrzymywać terminów a nie ich lekceważyć, no bo " co mogą mi zrobić"
  • ja miałam podobną sytuację. .. w maju przeprowadziłam się do miejsca, gdzie V. .. nie ma zasięgu, w sierpniu wykorzystałam zmianę regulaminu, napisałam pismo z rezygnacją. Na szanowną odpowiedź w formie pisemnej czekałam do GRUDNIA - zaraz po otrzymaniu listu(zwykły, nie polecony(!)) udałam się do Punktu, zdałam wszystko i okazało się, że muszę zapłacić karę za nieoddanie sprzętu. .. Od razu napisałam pismo wyjaśniające, dodałam pokwitowanie zwrotu urządzeń, w dniu dzisiejszym otrzymałam pismo(zwykłym, nie poleconym(!)), że moje wyjaśnienia mogę sobie dosłownie w 4 litery wsadzić. List był tak napisany, jakby nikt nie czytał mojego pisma. .. Uważają, że powinnam zwrócić urządzenia we wrześniu - tyle tylko, że ja nie wiedziałam, że umowę rozwiązano, nie otrzymałam żadnej pisemnej informacji!!! jedno wielkie bagno !!!
  • pora by w naszym mieści zaistniała też inna firma, wtedy Vxxxxx z pewnością podniesie standardy swych usług
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    robinchu(2014-01-29)
  • trzeba było oddać w terminie a nie teraz szukać rozgłosu
  • To chyba Vectra - należy uważać na nowe mowy jeśli nie wypowie się umowy na dwa miesiące przed terminem jej wygaśnięcia to automatycznie przedłużają umowę na 6 miesięcy.
  • Toć to pewnikiem vectra nasza kochana, ja już dawno podziękowałem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    egoniasty(2014-01-29)
  • Pewnie jestes pracownikiem vectry i im d. .. smarujesz. ..
  • co ja rafi odpisał. Pewnie jestes pracownikiem vectry i im d. .. smarujesz. ..
  • wszystcy co piszą za vectrą to ich przydupasy i pracownicy. przecież każdy w elblągu ma ich głeboko w d. .. .! banda i tyle!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    JONY77(2014-01-29)
  • Czarno na białym było napisane,że dekoder trzeba oddać w ciągu 14 dni od wygaśnięcia umowy. fakt,mogli napisać infirnację,że jeżeli nie zostanie sprzęt zwrócony w wyznaczonym czasie zostanie nałożona kara finansowa. Można napisać odwołanie od nieuzasadnionej reklamacji i powoływać się na ten drobny szczegół. A ci Państwo,co krytykują tego pana sądzę,że w przyszłości mogą znależć się w tej samej sytuacji. Taka nasza mentalność,że nie wsszystko wykonujemy na czas;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    stars1991(2014-01-29)
Reklama