UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Nie to nieprawda,pisowiec to dwuzwojowiec.
  • A słyszałeś,Gienek,o ramie żuławskiej?
  • Żadnych
  • Trochę się interesuję Panie Marku Elbląski i pracowałem w okolicy rzeki. Tak dokładnie nie rozumiem ,,złotoustych'', którzy są przeciwko przekopowi, a jednocześnie ciągle narzekają, że w Elblągu i powiecie bieda, bezrobocie, że ludzie uciekają z regionu, że nic się nie dzieje, że miasto umiera. Zwłaszcza, że inwestycja jest za pieniądze rządowe, a nie miasta. Może niech sami przedstawią swoje pomysły na rozwój regionu.
  • Akurat o tym nie słyszałem, a co to takiego?
  • Tak trzeba dzialać wspolnie w interesie naszego miasta, bez niepotrzebnych podziałow partyjnych. .
  • Panie Wilk. Nie pokazuj się już pan. Nie psuj Nam pan nadziei na Nowy Rok. Pana czas minął. A facjatę ma pan nieciekawą, fałszywą.
  • Nie moge patrzeć na to coś z pisu
  • @Gienek - Nie jest zupełnie tak, jak piszesz, Gieniek. Na przykład, taka Autostrada Wielkopolska SA czy Gdańsk Transport Company. Wybudowali drogę i mają zyski z zarządzania nimi. Zobacz, chociażby w Wikipedii listę akcjonariuszy. Czemu by czegoś takiego nie zrobić w przypadku kanału przez Mierzeję Wiślaną? Może dlatego, że z tej inwestycji nie oczekuje się zysku? A dla PiSiórów, tak, ta aktywność się opłaci.
  • Poseł ma rację w tej kwestii. Ratusz śpi, a później się obudzi ? Gdy będzie za późno. Robi to celowo ?? Aby ewentualne zaniedbania ze swojej strony zrzucić na PIs ??
  • Proszę się nie podszywać pod mój nic przeciwniku przekopu. Tak Autostrsda Wielkopolska która budował w części śp Jan Kulczyk, była budowana w dużej mierze z funduszy PHARE, innych funduszy UE, i kredytu z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Dodatkowo Rząd Polski doplacał autostradzie pod postacią cyklicznych ,,opłat za dostępność'' czyli masz swoją ,,prywatna'' inwestycję dodatkowo Autostrada decyzją Komisji Europejskiej musiała oddać skarbowi państwa prawie 900 mln zł z tej ,,opłaty za dostępność'', jako niedozwoloną pomoc publiczną. Polacy w podatkach dołożyli się do biznesu rodziny Kulczyków ok 900 mln, a może i więcej, bo umowa o wysokości pomocy publicznej jest tajna. No i gdzie tu Twój prywatny biznes na tej autostradzie? Przyznaj po prostu, że nie chcesz rozwoju Elbląga i powiatu elbląskiego i braniewskiego.
  • Nick. sorry. Dodatkowo ta Autostrada chociaż to już swoją drogą jest najdroższa w Europie, nikt nie zna zapisów koncesji, bo są tajne i jakie przywileje udzielił tej inwestycji rząd, albo nie udzielił oprócz ,,opłaty za dostępność''.
Reklama