UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ciekawe czy można by było tak zrobić, aby pociągi relacji Braniewo- Olsztyn Gł. przedłużyć do dwóch miast (Elbląga i Młynar)i zrobić połączenie Elbląg- Młynary- Braniewo- Pieniężno- Orneta- Dobre Miasto- Olsztyn. To i by Elbląg odzyskał połączenie do Braniewa przez Młynary/ i by Braniewo odzyskało połączenie do Elbląga przez Młynary/ i by mieszkańcy Młynar odzyskali pociągi/ Mieszkańcy Pieniężna, Ornety i Dobrego Miasta mogliby podróżować do Elbląga/ Ale także z Elbląga można by było jechać do Pieniężna, Ornety i Dobrego Miasta. 5 w 1
  • @Fer - Tyle forsy tam idzie, a mieszkania tańsze jak w Elblągu. Ale my mamy drogę do Gdańska, to pewnie dlatego; )
  • Pociag relacji Braniewo olsztyn, przedluzyc do Elblaga, człowieku tą linię trzeba natychmiast zlikwidować, ona powstała niedawno, by zamknąč naszą nadzalewówkę. Ja będę z Braniewa do Elblaga tłukł się przez olsztyn prawie pół dnia (olsztyn koniecznie z małej tak jak chcą zrobić maly i upadły Elbląg). .. .. never
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    6
    1
    Never, never,never(2020-12-07)
  • @RobertKoliński- nie wiem skąd u pana tyle pomysłowości. Z Braniewa do Neuss przez Elbląg wcale nie jest to najkrótsza droga i na pewno nie najszybsza, gdyby nawet ta trasa był przystosowana do tak ciężkich pociągów. a takimi kryteriami kieruje się zlecający transport. Te towary to prawdopodobnie z portu w Kaliningradzie, a dlaczego nie z Gdyni? co do komentarza @Czmuś biedny?. Demontaż kolei rozpoczął pan Gburzyński kolega pana Jarosława, od usunięcia szerokiego toru. Komu została sprzedana linia nad zalewowa??Elbląg nigdy nie był węzłem komunikacyjnym, dlatego w PKP się nie liczy
  • Rtg? Dopiero zaczęli budować w tym roku. Śmiech na sali Hashtagi: #Hasztag
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Kaszimoto(2020-12-07)
  • RobertKoliński @pytek - Te towary pochodzą z Chin i są przewożone koleją tzw. Nowym Jedwabnym Szlakiem, jest o tym nawet wspomniane w tekście, nie potrzeba dorabiać do tego fantastycznych teorii; po prostu pociąg z Chin do Europy Zach. jedzie 7-10 dni, podczas gdy kontenerowiec płynie dni 30.Ten transport kolejowy będzie tylko rósł, o czym już od kilku lat trąbią wszyscy eksperci i analitycy rynku, ale w elbląskim ratuszu słuchają tylko Bajer Fulla i deweloperów-chciwców więc skąd mieliby wiedzieć takie rzeczy?; [zdj. Nowy Jedwabny Szlak to nie tylko trasa zaznaczona na mapie, ale wiele tras kolejowych, portów i rurociągów łączących Chiny z państwami na Zachodzie Azji, Europy i w Afryce. M. in. jest to trasa przez Obwód Kaliningradzki. ] Hashtagi: #samorzad, #nieudolnosc, #KolejNadzalewowa
  • Kolej nadzalewowa zarasta a przez Bogaczewo do Elblaga został 1 tor. Jakoś nie widze szans na rozwój tego szlaku. Co za mania rozbierania i likwidacji opanowała lokalne wladze?
  • @RobertKoliński - A w jaki sposób miałby zarabiać? Znowu nierobie Koliński piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia
  • Tak kończył sie a ostatni trasport szedł w połowie lat 70
  • @Seaman - No tak ma zapewnioną pensję, ale dlaczego na garnuszku elblążan?
  • towary z Chin to zawsze będzie śmierć dla unijnego rynku pracy.
  • Linia kolejowa Braniewo - Elbląg poprzez Pieniężno, Młynary, Bogaczewo i dalej do Malborka była utrzymywana w okresie PRL tylko i wyłącznie ze względów militarnych. Była to bowiem trasa pod potrzeby Układu Warszawskiego. Między innymi tą drogą transportowano wojska Armii Radzieckiej do Czechosłowacji w 1969 roku. Do połowy lat 70 - tych ub. wieku w Tropach było miejsce, gdzie składowano materialy niezbędne do wykonania tymczasowej bocznicy kolejowej. Trasa Braniewo - Elbląg nie miała prawie żadnego znaczenia w komunikacji pasażerskiej, natomiast tą drogą transportowano pociągami towarowymi obok towarów przemysłowych, głównie węgiel, materiały wojskowe, a szczególnie amunicję i wyposażenie bojowe. Kolej na tej trasie była też wykorzystywana przez jednostki wojskowe z Braniewa do przejazdów na poligony. Stąd za jej poprawne funkcjonowanie odpowiadał Wydział Kontrwywiadu ówczesnej Woskowej Służby Wewnętrznej. Po 1989 roku linia ta utraciła swoje znaczenie i stopniowo był ograniczany na niej ruch kolejowy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    MP PUW(2020-12-08)
Reklama