UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • A czy miasto nie mogloby podjac jakiejs wspolpracy z Alstomem w tym temacie?
  • A co to Alstom produkuje albo handluje tramwajami ?
  • do ostatniego malo rozgarnietego. tak alstom produkuje tez tramwaje wpisz sobie w necie. z tego co mi wiadomo to nawet w elblaskim oddzieale powstaja ramy do tych wagonow. żenada jest to ze nasi wlodarze maja w planach kupic 2 nowe zlomy a elblag potzrebuje 25 nowe wagony, nowe a nie uzywane padaczki!!! naszczescie za ta chojnosc POpaprancy zostana rozliczeni na referendum. Oni juz czuja po kosciach ze ich koniec zbliza sie wielkimi krokami! tak koncza karierowicze, mzoe nawet dojdzie do linczu zdesperowanego ludu na elblaskich politykach? oby, bylaby fajna buba
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    1
    turban(2013-01-29)
  • a co ma Alstom Power do Alstom Konstal? To dwie różne firmy. Wątpię żeby w Elblągu cokolwiek było robione do tramwajów z Konstalu.
  • Mowimy o Alstomie jako koncernie, nie rozdzialajac go na sektory Power, Transport czy Grid.
  • Tak kupujmy z niemiec używane a nasze firmy wszystkie niech idą pod młotek!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    mini zi(2013-02-25)
  • Najpotrzebniejsza jest linia tramwaju na 12-go Lutego. Bez niej nie spełnimy naszych marzeń i ambicji, bez nie Elbląg nie będzie miał prawa nazywać siebie miastem. .. a czas objazdu przez 1-go Maja, Plac Słowiański, Królewiecką powoduje, że już nikt nie będzie chciał korzystać z tramwajów w mieście. Dla rozwoju Elbląga niezbędnym jest, by co 500 metrów natykać się na równolegle biegnące linie tramwajowe, to wyznacznik postępu i najtańsza metoda doprowadzenia miasta do bankructwa w imię rozbudowy infrastruktury, która w ciągu 10 lat będzie archaiczna, a przy tym droga tak po stronie budowy infrastruktury jak i w utrzymaniu. Miłośnicy tramwaju powinni zdawać sobie sprawę, że za około 10 lat będziemy mieli do czynienia z upowszechnieniem napędu elektrycznego pojazdów samochodowych i wtedy ich eko argumenty jakby nieco utracą na aktualności.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    GłębokaMyśl(2013-08-12)
Reklama