UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Przede wszystkim inwestycje nalezy zaczac od czyszczenia naszego UM z nieudacznikow pokroju wrobla, nastepnie czyscic olsztyn z tego samego syfu samorzadowego. nastepnie czyscic parlament. Tu tkwi problem naszego regionu. Stare dziadu przesiakniete prl, kcpzpr.
  • @wróg idiotycznych pomysłów. - Do wroga idiotycznych pomysłów. Sam jesteś inteligentny inaczej, nie chcę tu nikogo obrażać. Ja lubię jazdę rowerem, ale likwidowanie torów i robienie w tym miejscu ścieżek rowerowych to pomysł ìście warmińsko- mazurski, rozumowanie po olsztyńsku odbija się czkawką dla całego województwa, dopóki w tym mieście będą decydować typy z minionej epoki- nic się nie zmieni, należałoby przewietrzyć zapyziały Olsztyn, który jest hamulcowym rozwoju Elbląga i okolic. Pomysł, jak na realia tego nibywojewództwa szalony, ale oczywiście jestem za tą koncepcją, to byłby strzał w dziesiątkę, brawo.
  • Kilka lat temu napisałem na PortElu materiał pt. Metro w Elblągu. W skrócie koncepcja polegała na wykorzystaniu torów kolejowych z Bogaczewa, przez stację w Elblągu, przystanki przy obwodnicy, stację Zdrój i Zawadę, ew, Suchacz. Można było spróbować tramwaje spalinowe, lub kolejową jednostkę z napędem spalinowym. Takie szybkie środki komunikacji. Można spróbować teraz tytułem próby, a potem dalej do Braniewa jak będzie kasa na nowe tory. @ Schichau
  • Pomysł wspaniały. Uwielbiam, mądre pomysły o czym świadczy zainteresowanie elblazan, tym pięknym obszarem. Ale znając tych nieudaczników z u m, którzy wszystko robią na nie, wątpię w realizację tego fajnego pomysłu. Wszystkie gminy nadzalewowe powinny się zmobilizować i swoje stanowisko w tej materii wyrazić.
  • bardzo fajny pomysł który może sam się finansować sieć tramwajów dalekobieżnych świetnie działa i jest świetną atrakcja turystyczną to linia tramwajowa wzdłuż rzeki Ren - kilkanaście kilometrów linii tramwajowej kupujesz bilet wsadzasz i zwiedzasz ogrom atrakcji turystycznych a nawet w specjalnym wagonie przewieziesz rower
  • Dlaczegoś biedny? - boś głupi, dlaczegoś głupi? Boś biedny. ..
  • @Lalek - Lalek, wiesz dobrze że aby coś zrealizować, należy zmienić ekipę.
  • Dies ist eine sehr gute Idee.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    1
    DoktorFaustus(2021-04-20)
  • Na poczatku lat 50 wraz z rodzicami w letnia niedziele wsiadalismy do towarowych wagonow- lawki tylko pod scianami wagonow oczywiscie ma dworcu glownym. Dalej parowa lokomotywa przez miasto, przystanek na Placu Czerwonym- przy Sadzie Okregowym dosiadka przez dodatkowch pasazerow I hajda na Suchacz, tam wyladunek wiekszosci pasazerow z wodka I jajkami na twardo I na plaze. Pociag dalej na Braniewo. Wieczorem powrot. Historia moze sie powtorzyc o ile woda w zalewie nie bedzie kwitla od nawozow I tylko tablice- Kapiel Zabroniona. PS przewozy towarowe tramwajami? Cos nie tak. I tak zle I tak niedobrze. Garbusiarz cyklista
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    0
    Zbyszek1(2021-04-20)
  • a może tramwaj konny? byłby ekologiczniejszy i jeszcze tańszy, problemem byłyby tylko końskie g. .. , takim tramwajem konnym jeździłyby miliony turystów nad Zalew, a do tego ruch osobowy, brzmi jak sen wsiadasz w tramwaj konny w Tolkmicku i wysiadasz w Elblągu, wsiadasz w tramwaj konny w Braniewie i wysiadasz w Suchaczu, super pomysł
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    5
    idiotocymbałek(2021-04-20)
  • "Tanio, ekologicznie, z korzyścią dla komunikacji i turystyki – to atuty tramwaju nadzalewowego"Jeszcze taniej można skomunikować Braniewo, Frombork, Tolkmicko, Kadyny, Suchacz i kamienicę Elbląską stałym połączeniem autobusu miejskiego (przynajmniej jeden kurs na godzinę )a żeby nie śmierdziało to niech będzie elektryczny. .. Różnica kosztów pozwoli na zbudowanie na linii kolei nadzalewowej ścieżki rowerowej, która będzie prawdziwą atrakcją turystyczną i na dodatek będzie promowała aktywny wypoczynek, a nie przesiadywanie w wagonie tramwajowym przez nieco ponad godzinę. Dla nieco leniwych bądź o słabej kondycji wypożyczalnia elektrycznych rowerów miejskich w ilości 100 szt. o zasięgu tak dobranym, by właściwie każdy mógł dotrzeć do Fromborka rowerem podziwiając piękno tych miejsc. Wielbiciele odpoczynku stacjonarnego dojechaliby autobusem prawie dokładnie tam dokąd jechałby ów tramwaj. .. a jeszcze mieliby możność korzystania z punktów widokowych w okolicach Suchacza, Kadyn, Tolkmicka i Fromborka.
  • @GłębokaMyśl - Taki z ciebie miłośnik rowerów, a nie zauważyłeś, że od kilku lat przebiega ta m Green Velo ?
Reklama