UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Popieram, bardzo dobry pomysł lekkiej kolejki/ tramwaju podmiejskiego z Elbląga linią nadzalewową. Bardzo kibicuje temu projektowi ! Należało by rozgłośnić taki pomysł w województwie i branżowych portalach
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    Radek36(2021-04-20)
  • PKP celowo uwalił tą linię proponując piękny rozkład, 1 pociąg na dzień po godzinie 17.Nie wiadomo dla kogo. Jak było by min. 5-6 połączeń dziennie w różnych porach dnia ludzi by jeździło dużo. Wiem bo kiedyś jeździłem tą linią jak był bardziej rozsądny rozklad
  • A nie taniej by było pokonać tą drogę autobusem? Bez milionowych inwestycji, nawet w ten weekend.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    4
    Ziemianin(2021-04-20)
  • Gomułka mawial: - Gdybysmy mieli blachę, robolibysmy konserwy. Ale nie mamy mięsa.
  • Jak Szymuś wygra wybory i Wcisľa i Gelert pójdą za nim to będziemy mieli nie tylko tramwaj, ale i region mlekiem i miodem płynący, dla Wróbla też będzie miejsce w nowej odrodzonej Polsce
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    0
    SH 2050(2021-04-21)
  • Zdecydowanie lepszym pomysłem jest ścieżka rowerowa z Elbląga nad Zalew. Atrakcja turystyczna, a także prostsze i tańsze rozwiązanie. Na co czeka Miasto Elbląg???? Nieczynne torowisko, aż prosi się o takie rozwiązanie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    Jestem z miasta(2021-04-21)
  • Popieram pomysł tramwaju i trasy nadzalewowej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Katamar.(2021-04-21)
  • Koncepcja ok. I chyba finansowo nie jest jakaś kosmiczna. Panie Redaktorze, a może wywiad ze starostami powiatów i włodarzami miast i gmin. Ja, a także wielu czytelników dowiedziałoby się jaki jest stosunek decydentów do tego pomysłu. Czekam na wywiady. Przed wyborami wypowiedzi z portalu będzie można niektórym chętnym do sprawowania władzy przypomnieć.
  • Bardzo dobry pomysł. Tramwaj zdecydowanie bardziej do mnie przemawia, aniżeli pociąg. Zresztą, trasa pozwoliłaby tramwajowi rozwijać większe prędkości, aniżeli w obszarze miejskim, więc całkiem dziarsko i szybko dojeżdżać do destynacji finalnej. Nasz prezydent może mieć wąty do projektu, bo będzie widział problem ze zdobyciem środków na ten cel i UE, jego zdaniem, może nie chcieć dać kasy, no ale, może w grupie siła, może ktoś go przekona, może przy okazji i tramwaje w samym Elblągu by się unowocześniły należycie, a nie kosmetycznie, jak to się obecnie odbywa, a składy przypominały tramwaje XXI w, a nie ogryzki.
  • Ale to juz było i sie nie sprawdziło. Wszystkie prby wskrzeszenia kolei nadzawlewowej skonczyly sie fiaskiem. Zainteresowanie było male, koszty duze. Nie bedzie na pewno tanio.
  • Obejrzałem sobie tą trase. Mamy ostende poem lotnisko a potem Middelkerke. Prawie caly czas jest obszar zabudowany. w Kazdym praktycznie tam gdzie sie zatrzymuje tramwaj jest miejsce do zejscia na szeroka plaze. W miejcowosci Middelkerke są rzedy tak samo wygladajacych domkow znajdujacych sie koło siebie. Wyglada jak jakas baza wypoczynkowa. Jest ich setki. Wg mnie to troche inna skala transportu i tam pewnie ekonomicznie uzasadniona. U nas z ekonomicznego punktu widzzenia piniadze chyba wyrzucone w bloto.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jarzy Lebioda(2021-04-23)
  • tramwaj dostosować do torów wyjdzie taniej
Reklama