UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @MIREK3999 - "chlopcze piszesz bzdury !!! "Zwłaszcza przydatna jest tu wiedza histeryczna. .. Teraz poprosimy grzecznie dorosłego autora postu o garść cennych konkretów z zakresu wiedzy ekonomicznej i morskiej, które logicznie uzasadnią wydatek rzędu, minimum 2 200 000 000 PLN na kaczy dół.
  • Akurat ta pogłębiarka znajdzie zastosowanie nie tylko na Zalewie Wiślanym. Prawda jest taka, że UM w Gdyni już dawno jej potrzebował. A teraz jest okazja ja kupić.
  • Garść faktów z zakresu wiedzy morskiej. "Część średnich (poniżej 3000 TEU) kontenerowców jest wyposażona w urządzenia przeładunkowe (dźwigi lub suwnice), co pozwala im zawijać do portów niewyposażonych w odpowiednie urządzenia. Klasa i typ: 1A1 General Cargo Carrier Container Tonaż: 4.276 GT Przemieszczenie: 8299 długich ton Długość: 100,59 m (330,0 stóp) Belka: 16,24 m (53,3 stóp) Wersja robocza: 8,2 m (26,9 stopy) Zainstalowana moc: 3 silniki wysokoprężne Wärtsilä UD25L655D Napęd: Silnik wysokoprężny Wärtsilä 9F32E, śmigło o regulowanym skoku , ster st MV TransAtlantic - pl.qaz.wiki Te wyposażone w dźwigi i suwnice będą zawijały do PME. GM pozwoli sobie zwrócić uwagę czytelników na wymiary tego statku i poprosić o próbę wyobrażenia sobie, gdzie w Elblągu będzie taki statek cumował... Tych którzy nawigowali na rzece Elbląg GM poprosi o ocenę możliwości pływania tutaj takich jednostek.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    3
    GłębokaMyśl(2021-04-07)
  • A ty zamiast mózgu co? Kapi ściany głąb. Ruski troll.
  • @RobertKoliński - Dopiero teraz żeście Koliński zauważyli, że Kaczyński ma mentalność starego komucha wyssaną z mlekiem matki.
  • @Bardzo ciekawy. - Przecież wszystko jasne. Przygotowano wniosek o koncepcję na kosmodrom. Statki będą przywoziły i wywoziły rakiety. I żywność na lot na Marsa. Naprawdę sporo tego potrzeba. Jak dadzą na to pieniądze (Unia, Partia albo któryś Mojżesz)to będzie to zrealizowane. Na razie miasto umiera i nie ma nawet na utrzymanie drużyny. Sponsorów NIET. Miast wymarłe. Kwitło jak jeszcze ani kolei ani samochodów nie było. Wtedy port był potrzebny. A teraz jak ktoś wie trochę więcej niż 1% o transporcie morskim, wie, że to tylko droga dla łodzi podwodnych i lotniskowców, żeby zaatakować Moskwę. Czyli kabaret. Dlaczego nie atakujemy - bo nie mam armat. .. A w Elblągu nie ma towarów. Jakoś towary nie płyną do Tczewa, mimo, że tam przekopane od dziesiątek lat, a Tczew się świetnie rozwija w aglomeracji Trójmiasta. Odległość podobna. A Hel, Władysławowo, Ustka, czy Kołobrzeg, też nie mają milionów ton towaru na które oczekują enblongi. Mimo, że leżą nad morzem. No a zakłady tu nie powstaną, bo elblongi nie chcą być wyzyskiwane, jak to muwiom miejscowe aktywisty.
  • Panie rostowski gratuluje tak ograniczonego umyslu
  • Inwestycja młody jest motorem rozwoju zapamiętaj myśl szerzej
  • A ja słyszałem, że nawet bedzie na plusie jak sprzeda wydobyty bursztyn.
  • RobertKoliński @zaskoczony - Jarosław to jest ostatni prawdziwy marksista w PiSie, cała reszta zaprzedała się wrażemu kapitałowi i tylko kręci różne żałosne lodziki na boku, podczas gdy On jeden, państwowiec i wizjoner, jako ta Latarnia na oceanie wzburzonem i, nie przymierzając, Mojżesz prowadzi lud swój - ciemny - przez Morze Czerwone:)[Potrzebny jest maszynista, Którym jest On: Towarzysz, wódz, komunista? Kaczyński - słowo jak dzwon!] #RzekaDobroci, #OceanWrażliwości Hashtagi: #PoezjaUczyBawiWychowuje
  • @pampi-ZAWADA - Ta pogłębiarka będzie miała zajęcie na Zalewie przez cały rok. Nie sądzę, żeby gdzie indziej miała czas pracować. Chyba, że w okresie, kiedy będzie miała zakaz. Ze względów ekologicznych albo spokoju turystów. Za Niemca, stale dwie pogłębiarki pracowały. Ale na całym Zalewie, a teraz mamy mniejszą połowę. Może uda się utrzymać 2 metry we wszystkich portach. Teraz tylko Krynica to gwarantuje, ale tylko w basenie zewnętrznym. I Krynica jest jedynym portem turystycznym. Niestety nie jest portem, ponieważ nie da się tu schronić przed złą pogodą. Może ta pogłębiarka usypie jakąś osłonę przed falowaniem. Chociaż wątpię. Polaki zniszczyli port schronienia w Tolkmicku. To co Niemce zostawili dawało osłonę i tłumienie falowania. Nowoczesne narodowe polskie geniusze, spieprzyli to co było. Otworzyli port na falowanie nie robiąc niczego dla wytłumienia fal. I tak naprawdę, to wszystkim samorządom, jak i Urzędowi Morskiemu, wisi i powiewa rozwój turystyki wodnej. I to głęboko mnie dziwi.
  • dokładne lub dokładne.
Reklama