UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @tja - On miał koronawirusa. A również wiele innych chorób z cukrzycą na czel. Po co tyle złośliwości. ?Trzeba używać mózg.
  • @Upadły Harley - Porównanie jakby nie do końca trafione ze względu na rozmiary kosztów obydwu przedsięwzięć. To prawda, że tramwaje olsztyńskie to pomysł geniusza, który postanowił dokopać miastu, bo ulice w Olsztynie to, w większości, próba dzielności terenowej aut. Stolicy bagien i szuwarów brak obwodnicy i milionów na remonty ulic. Jednak teraz olsztyński WORD w końcu może egzaminować kierowców zgodnie z wymogami, czyli w ruchu z udziałem pojazdów szynowych. .. ; -)
  • Pogłębiarka ze zdolnością pogłębiania 8 do 12 metrów ??? A śluza ma może 4 m zalane betonem gdzie tu logika.
  • Głupi i glupszy jesteś bez ryja w korycie i martwisz się o budżet że nic tobie nie zostanie ty byś nic nie robił a budżet rozkradal dla siebie cymbale bez eiedzy
  • Parametry pogłebkarki takie aby zmieściła sie w budowanym przekopie, a wieksza głebokość pogłebiania z dwoch przyczyn. Pierwsza taka że lepiej pogłebić akwen wiecej niż potrzeba, bo wtedy na dłużej wystarczy. Druga taka że pogłebianie nie za czesto, wiec aby nie stała, bedzie pogłebiała rownież inne głebsze akweny. Cześciej trzeba poglebiać podejścia do portow morskich gdyż są tam prądy i duże falowanie wody, a na wodach stojacych oczywiście rzadziej. Zdemaskowane jeszcze jedno kłamstwo w myśl ktorego rząd wybuduje przekop i reszty nie tknie palcem. Stratedzy PO muszą wiec wymyśleć inny pretekst. Miejscowy Poseł obwieści wieć niedlugo nową Hiobową wieść
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Krzysztof M(2021-04-08)
  • Trza sie do pisu zapisać itp bełkot. A mowią że na PO glosują tylko inteligeńci. Może twa gadka to mowa nowej inteligencji?? Prawda jest taka i bardzo aktualna że można mieć wyższe, a nie mieć podstawowego. To ty nie prawda? i oczywiście nie twierdze że masz wyzsze.
  • MariuszLewandowski-Fc @Kaczan - Ciszyłbym się gdybyś miał rację. Mam jednak wrażenie że politycy PIS-u zapomnieli że żeby otworzyć okno trzeba najpierw otworzyć rolety. Gospodarka to nie sam przekop - to odpowiednie opodatkowanie, to tanie lokalizacje pod hale produkcyjne i przyjazna administracja podatkowa a nawet. .. korzystne wiatry sferze turystyki wodnej. Na razie nie widać niczego co może zrobić z przekopu kanał wymiany gospodarczej - ale może się mylę. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1
    0
    MariuszLewandowski-Fc(2021-04-08)
  • @Kaczan - Oczywiście, pełna zgoda! Z czasem zostanie wywolany gospodarczy, ,efekt domina"w regionie! Wiedzieli o tym fakcie już nasi dziadowie, wbrew co mówią przeciwnicy!
  • @RobertKoliński - Brawo.
Reklama