UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ha, ha, ha - pytali kogo ?, a moja opinia jest bardzo negatywna - pracownicy na węzłach pracują jakby byli nadal w systemie komunistycznym (3 godziny pracy i czekanie na godzinę 15:00)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    4
    mieszkaniec Sielanki(2021-07-21)
  • @Zbyszek1 - ssam go zatrudniłes Zbysiu a teraz rudego rżniessz. ..
  • Może tak trochę prawdy a nie sam lukier. Największy problem który nie jest rozwiązany przez EPEC a napędzający odbiorom kosztów których nie powinni ponosić to czas dostawy ciepłej wody z węzła do kranu. Jest on tym dłuższy im wyżej jest położone mieszkanie a zwłaszcza w nocy. Szacuję że w ogólnym rozrachunku płacę za co najmniej 20% ciepłej wody która nie spełnia wymogów umowy o deklarowanej temperaturze. Oczywiście te straty można zminimalizować ale potrzebne są odpowiednie instalacje.
  • Ile nas mieszkańców kosztowała ta kupiona laurka. Moja ocena jest zdecydowanie negatywna.
  • Jakoś nie widziałem ankieterów na mieście pytających ludzi o poziom usług EPEC ? Sami se tą laurkę wystawili. U mnie nikt nie był i nie pytał o zdanie. A powiem, jest drogi, za drogo
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    0
    Pumpernikiel16(2021-07-21)
  • Pewnie kto by nie był zadowolony z podwyżek opłat 4 razy do roku!
  • Badania na ZLECENIE EPEC przeprowadziła w drugiej połowie czerwca firma badawcza Inny Format. :) bardzo wiarygodne wyniki ankiety!!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    6
    1
    MISIOR(2021-07-21)
  • Wyniki jak na Białorusi
  • A czy EPEC ma jakąś konkurencje na elbląskim rynku, że takie badania nastrojów są konieczne?
  • Ten sondaż to pic na wodę fotomontaż. EPEC to kudziom kojarzy się z drożyzna i cwaniactwem.
  • I po co te komentarze, . .. O zakupionych wynikach. Gdzieś tam między wierszami jest opinia SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH. .. .Czyli większościowym klientem EPECU od lat. I to raczej jest miarodajna opinia o tym monopoliście. Ciekawe zatem kiedy fachowcy Epecu poprawia swój wizerunek w oczach tych klientów. . .. .I CZY W OGÓLE? BĘDĄ MIELI ODWAGĘ, czy może wpadną na pomysł aby tu zadziałać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    1
    Krytyk Sztuki(2021-07-21)
  • EPEC od listopada zeszłego roku do czerwca tego roku przeszło 14 % podwyżka centralnego ogrzewania, automatycznie podgrzanie wody też. Przyjdą rozliczenia i zobaczymy czy dalej będą tak zadowoleni mieszkańcy ze spółki, której są właścicielami. To w sierpniu nie będzie aż tak bolesne ale w lutym przyszłego roku. .zaboli. Tak będzie.
Reklama