UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Jeśli zanurzenie statków było by o 50 % większe inwestycja miała by sens, w załączeniu tabela ładowność zanurzenie [draft] stateczku o ładowności zaledwie 3,5 tys. ton.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    23
    40
    darek 1(2019-09-18)
  • 3500 to i tak 145 Tirów, a przecież na wizualizacji komora śluzy ma 6,5 m głębokości i bodajże 200 m długości, więc jak ruch byłby duży to można zrobić tor wodny do 6,5m czyli zanurzenie do 5,5 m a to już sa statki o ładowności ponad 5000 tys. ton.
  • Statki 5 tys Md mają zanurzenie 6.5 m, parametry małych stateczków proponuje sprawdzić na stronach armatorów np. Norweskiego Wilson
  • Na Interii piszą, że w 2022 roku w Polsce będzie brakować już nie 100 tys jak obecnie, ale 200 tys kierowców, to przekop jak znalazł, bo marynarzy i stoczniowców nie brakuje do wożenia towarów.
Reklama