UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • szkoda starszych babc i wiejskich dziadkow, przed wojna mogli jezdzic na rynek do Elblaga osobowym, bo ogurkobusy nie mialy szalet
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    kopciuch(2019-05-07)
  • @Tynkiem - Skończone głupoty z tymi ścieżkami rowerowymi w miejsce kolejowego szlaku - zamiast do mitycznej Bawarii proszę pojechać sobie na polski Hel i zobaczyć jak funkcjonuje bardzo podobna do Nadzalewowej linia kolejowa obsługiwana przez polskie szynobusy. I nie dość, że mieszkańcy oraz turyści są zadowoleni, to w dodatku jakimś cudem tam jej utrzymanie się opłaca. Co więcej, niedawno pojawiły się nawet plany dalszych inwestycji w elektryfikację tej linii kolejowej. A ścieżki rowerowe funkcjonują równolegle do niej na całej długości szlaku.
  • Dlatego muszą być szybkie tory i wtedy będzie kolej oplacalna, jak będzie jechać 160-200 km/h proste. Co w tym trudnego. Jak będzie szybko jeździć to sam bym wolal jechać pociągiem jak samochodem, bo szybciej i taniej.
  • Sciezke to mozna upamietniajaca od miejsca przekopu wzdluz brzegu do Elblaga. Skoro nie ma nawet przy droznej ulicy to lepiej tam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    smazalniaRyb(2019-05-09)
Reklama