UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Weź koło i walnie się w czoło, wpis od razu wiadomo kto pisze olsztyniak albo peowiec.
  • PUF UF spi, ,, ,, laj. Na szczaw.
  • @PUF UF - Tak myśląc nie należy zostawiać niczego po sobie. Bo po co? Przyjdą NOWI i zniszczą. Tak myśleli teżTalibowie wysadzając pomniki starożytnej historii, "przecież do tego już się nie wróci ". Dlatego nikt nie szanował tego co zostało po wysiedlonych mieszkańcach tych ziem.
  • @Gosc638393 - TE powinny się tym zająć i "widzieć"w tym biznes, po 1 była by to najpiękniejsza trasa tramwajowa w Polsce, po 2 była by to najdłuższa trasa tramwajowa w Polsce. Tramwaj nie musiałby kursować przecież co 10 minut. A dojazd nad zalew ożywił by region turystycznie.
  • każda forma reaktywacji nadzalewówki jest dobra, nieźle jakby to umożliwiło nawet podróź poślubną w kosmos z modułu stacji, byle działo się naprawdę, a nie w fazie jakiejś projekcji filatelistycznej. Choć mozna i wydać banknot 50 zł z motywem wysoczyzny elbląskiej, lini 254.Co raz mniej jest popierania rekonstrukcji historycznej Polski, europy, poza popularyzacjami zbrojnymi martyrologiami. A to, że akurat Niemieckość pobliskiego państwa zanika to mnie akurat nie kurczy duchownie jako obywatela Polski. Jeśli wyobrazić sobie poniemieckie tereny za Odrą jako wspólnote unijną Beneluxu to przy braku Polski na mapie nie wzbudza to we mnie jakiegoś politowania dla Prus, których bez pieniędzy nic nie rusza. Bardziej wartościowo jest to co Polacy robią dla zwykłej kolejki, która przetrwała dzieje różnych światów i oby została jako substytut teleportacji nad przy morskie wybrzeże i element pewnego udogodnienia od najmłodszych po seniorów. Nawet jak wymyślą odrzutowe kozaki, może okazać się dopełnieniem w pospolitym życiu. Prosto, po szynach, bez napędu ludzkiego, jako rekreacyjny relax. Nawet chulajnogawymaga pewnego wysiłku. A tu taka prosta usługa i hamletyzowanie. Bo co ? Przyjdzie milioner i spełni coś z innej beczki (trase z żywopłotem malinowym)? Jeśli mamy coś na wyciągniecie ręki to lepsze niż gdzieś na dachu kosmodrom. Wtedy odrazu lepiej i raczej nie skazywać otoczenia na to samo :|
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    rozpowszechnieni2020(2020-09-06)
  • pociągające to aktualnie nie jest, trzeba racje przyznać tym drugim
  • Czym tu się jarać ? Kaiser, Mikołaj II i Franz Josef zniszczyli Europę !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    2
    Nie godni pamięci(2020-09-06)
  • Ta publiczno prywatna arteria spelniala odciazenie dla m. in. zablocenia drogi i udrozniania. wszystko kosztuje panie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kiedys(2020-09-06)
  • Dziwne zjawiska. Kolej w łapach pisowskich blokuje wszystko. Patrz nawet kolej do Braniewa przez Bogaczewo się nie ostała. Tylko przez Łolsztyn i Bartoszyce. .. .mozna koleja dojechać. Łolsztyn to taki Centralny Port Komunikacyjny warmińsko-, ,murzyńskiego. .. ..
  • No i wymowne zdjęcia Pani Dębińskiej. .. .BLOKADA!
  • Przepraszam. .. zdjęcia Pani Anny Dembińskiej.
  • Liczę na to, że Portel przypomni się na jesień, kiedy zostanie wydana książką, z przyjemnością ją kupię :)A co do reaktywacji kolei nadzalewowej, niech mi chociaż jedna osoba, fanatyk reaktywacji napiszę, za co mamy utrzymać taką linię? Kto będzie dokładał do kosztów jej utrzymania (linia, składy, obsługa)? Ta trasa jest ładna, ożywiła by może rejon, ale jest nierentowna, bo nie ma szans, żeby zarobiła na siebie i nawet żeby wyjść na zero. Stąd niechęć do jej reaktywacji, bo żaden samorząd nie chce utopić pieniędzy i później tłumaczyć się z niegospodarności i odpierać zarzuty, że linia jest na stracie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    2
    Ploterek(2020-09-07)
Reklama