UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Ailatan - Na współpracy musi zależeć obu stronom. A nie na egoistyczej chęci błyszcenia. Stowarzyszenie podjęło kilka prób naiwnie wierząc, ze chodzi o dobro dzieci.
  • Był, będzie płyta
  • Super, czekam w takim razie.
  • A co ma jakas moc do stawiania kogos przed faktem dokonanym. Brak logiki w tym wywodzie
  • To niesprawiedliwa ocena, piszący to trochę się zapedzil. Wynika z niej, że MDK nic a nic nie robi dla tych dzieci a Stowarzyszenie wszystko. Co, oczywiście, nie jest prawdą. MDK to solidna rama, stowarzyszenie zapewnia farby i trzyma pędzle a dzieci malują obraz. Nie inaczej.
  • Szacunek należy się przede wszystkim dzieciom i osobom które pracowały przy organicacji, bo wprowadzić widownię w taki nastrój i wypełnić salę teatralną po brzegi w środku tygodnia to sukces na miarę sceny Ogolnopolskiej. Najważniejsze że nikt się nie poddał pomimo przeciwności. Dzięki takim wydarzeniom korzystają wszyscy dzieci zdobywają doświadczenie i przeżywają cudowne chwilę. Widzowie napawają się magią . MDK rozsławia się na arenie lokalnej i krajowej. Widząc determinację tych ludzi wiem że będą działać wbrew wszystkiemu a dzieci nadal będą spełniać się w swoich pasjach. ŻYCZĘ Sukcesu
  • Determinacje raczej rodziców i stowarzyszenia.
  • Szacunek dla osób, które angażują sie w organizację takich projektów i robią to nie w ramach wykonywanej pracy tylko poświęcają swój czas poza nią.
  • I po co mówi się o magii świąt w przedstawieniu i piosenkach? Czas świąteczny to prawdziwe narodzenie Jezusa, a nie jakieś czary. .
  • Tak samo było w grudniu z Coca -Colą i "magicznymi "świętami na Starówce. Po co mieszać dzieciom i młodzieży w głowach, przecież Boże Narodzenie jest prawdą i objawieniem.
Reklama