UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • ludzie litości po co ładować kasę w coś co będzie nierentowne. z pięknej kolei nadzalewowej można było by zrobić piękna ścieżkę rowerowa z której skorzystali by wszyscy. podsypka pod ścieżkę rowerową już jest.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    11
    obywatel(2019-03-27)
  • RobertKoliński @obywatel - Obywatelu, widzieliście kiedykolwiek jakąś ścieżkę rowerową, która byłaby "rentowna"? Dyrdymalicie, obywatelu;)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    0
    RobertKoliński(2019-03-27)
  • @RobertKoliński - turystyka mistrzu, przekop ścieżka rowerowa wszytko by napędzało turystykę w regionie. elbląg i tak stracił ze podlega pod olsztyn. a ze ścieżki korzystali by wszyscy. widziałeś może stan torowiska?stan podkładów? pyzatym teren podmokły torowisko zdewastowane rozkradzione.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    4
    obywatel(2019-03-27)
  • Jaką ścieżkę? Inwestycja ma szansę być rentowna, jak pociągi będą jeździć szybko, bo wtedy będzie się bardziej opłacało jechać pociągiem jak samochodem czy autobusem. Jakby była tam prędkość 160 km/h albo chociaż 120km/h to ludzie będą jeździć pociągiem a w lato można robić kursy turystyczne zabytkowym parowozem- już takie składy były w Elblągu przejazdem. A towary woziliby z terminala przeładunkowego w Braniewie No i ew też transporty wojsokowe do Braniewa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    Gienek (2019-03-27)
  • RobertKoliński @obywatel - Ależ wicemistrzu;), nic nie stoi na przeszkodzie, żeby ścieżkę taką zrealizować równolegle do remontowanych torów, jednak na pewno nie ich kosztem - byłoby to nie tylko barbarzyństwo i dewastacja, ale już zwykła li głupota i marnotrawstwo. Aby kolej zaczęła przynosić zysk należy przede wszystkim zaprojektować racjonalny rozkład jazdy i połączeń, dostosowany do realnych potrzeb społecznych a nie widzimisię decydentów i kolesi, jak to było kilkanaście lat temu, kiedy linię chciano zlikwidować, zamiast ją ratować. Kolej nadzalewowa nie ma być tylko "produktem turystycznym", kolej ma być przede wszystkim ekologicznym środkiem transportu dla obywateli/ek, którzy zostali go w wyniku barbarzyńskiej transformacji pozbawieni i zmuszeni do zakupu/użytkowania samochodów, które są trujące, kosztowne, nakręcają spiralę długu, blokują miasta etc.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    RobertKoliński(2019-03-27)
Reklama