UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • powiem wam wszystkim że to super, czemu to wcześniej nikt nie zrobił mieliśmy super żeglugę a teraz nic nie pływa, mieliśmy wodoloty i gdzie teraz są. Wszystkiego w Nowym Roku żeby był lepszy
  • Ja biorę bursztyn frajerzy niech sprzątają resztę
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    9
    kot_prezesa(2019-01-01)
  • Kiedyś za dawnych lat produkowali statki w Elblągu o zanurzeniu 4 metrów. to chyba w dzisiejszych czasach też sobie poradzą z Zalewem
  • A ile dopłaciliśmy stadionom, koncertom np Madonny, ile dopłaca się muzeom czy instytucjom kultury, albo transportowi miejskiemu? Niektóre inwestycje nigdy się nie zwrócą, ale władze do nich dopłacają, bo po prostu są potrzebne ludziom, chcą pojechać autobusem czy pójść na mecz, albo do muzeum. Natomiast przekop ma szansę na to by być rentowną inwestycją. Przy opracowywaniu strategii rozwoju portu, razem z tutejszym biznesem konstrukcji ponadgabarytowych czy transportu płodów rolnych i pasz, do tego potrzebna jest też współpraca z innymi miejscowościami, które mają porrty nad Zalewem celem opracowania wspólnej strategii rozwoju turystyczno- gospodarczego. Musi być spójna oferta.
  • Teraz też przecież tor wodny jest pogłębiany co jakiś czas, żeby barki mogły pływać i będzie pogłębiany, więc przy braku przekopu jest to mniej ekonomiczne, niż będzie po jego wykonaniu i zwiększonym ruchu, bo będą mogły na Zalew wpływać jednostki z innych krajów, nie tylko z Polski i Rosji, jak było do tej pory.
  • Kiedyś za Niemca w XIXw, na początku XX, wszystko się dało, wszystko się opłacało, wielkie statki wpływały do Elbląga, przerażona rzekę zbudowano obronie dla statkow. Nawet rz. ELBLĄG wyprostowali w latach 20 XXw byle by tylko ułatwić żegluge teraz jest tam tkz. Ciepła Woda. Przyszedł XXIw, automatyzacja komputery i nic się nie nagle się nie opłaca i się nie da. Żenada.
  • Ciekawe jakie Oferenci przedstawią referencje i doświadczenie zawodowe ? Kooperanci przy kanale Sueskim może ?;) Protestami się przejmują ministrowie aż żal d ściska.
  • Krynica Morska już klaszcze uszami ze szczęścia ;)
  • Co to za ignorancja, a jak budowali Gdynię to mieli gwarantowany rozwój? A jak powstał Mercedes to miał gwarancje zbytu? A po co budowali BMW, Audi i VW sokoro już był Mercedes? Pewności nigdy nie ma, ale światli ludzie rozumieją, że jak się tworzy potencjalna szansa na rozwój to trzeba ją wykorzystać, zwłaszcza, że przekop jest za pieniądze rządowe, a nie Elbląga czy powiatu, w biznesie nigdy nie ma pewności, niepewność otoczenia to podstawa, ale jak jest możliwość reanimacji portu, być może małej stoczni remontowej, to należy to wykorzystać zwłaszcza, że w Elblągu jest bardzo dużo hal w dobrym stanie technicznym i uzbrojonych w infrastrukturę, jak suwnice dźwigi czy nawet mała pochylnię, można w nich od zaraz zacząć produkcję, a dodatkowym atutem są tanie ceny wynajmu i innych opłat w przeciwieństwie do Trójmiasta i dostępność wykwalifikowanych pracowników z branży metalowej.
  • Już chyba prędzej do Sejmu dostaną się jacyś Polacy, niż dojdzie do tego przekopu :D
  • A co to jest krynica morska? Kilkaset mieszkańców prawa miejskie od 1992. Proponuję pojechać tam poza sezonem. Pustki!
  • ciekawe czy już jakiś cwaniaczek polozyl lape na wydobytym przy okazji bursztynie bo ze 100% pewnoscia będą go niemale ilości, jeżeli nie to ja jestem pierwszy w kolejce???
Reklama