UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
  • Gościu. Ciekawe czy Ty byś się zorientował? Nie byłeś świadkiem, nie oceniaj. A co do "jaki to bank”, to w tym wypadku to nie istotne. Chodzi o sposób, gdyż może to dotyczyć różnych banków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    Gościówa(2020-05-09)
  • @Gościówa - Żaden pracownik banku (jakiegokolwiek), nie rozmawia z klientem przez telefon godzinę.
Reklama