UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Czy ktoś próbował sobie odpowiedzieć na pytanie, kto mianowicie miałby być adresatem takiej promocji Elbląga? Elblążanie? Turyści? Inna grupa docelowa? A co miałoby konkretnie być jej celem? No i wreszcie, czy ktokolwiek z autorów tego pomysłu ma pojęcie o tym, w jaki sposób przygotowuje się kosztorys działań promocyjnych? Tak przedstawiony pomysł w bardzo złym świetle stawia marketingowe kompetencje departamentu odpowiedzialnego za promocję miasta. Trochę jakby wstyd.
  • 6 tys złotych? Osoba, instytucja, która na to pójdzie będzie frajerem. Rzeczony departamencie - zadanie ma promować miasto, cokolwiek rozumiecie w ten sposób, naprawdę tak nisko wyceniacie twórczą pracę edukatorów/osób zajmujących się kulturą itp? Sam pomysł na takie wydarzenia to praca kreatywna, zakup potrzebnych materiałów, dostarczenie wszystkiego na miejsce, praca kilku osób itd. .. .. Komu miałoby się to opłacać? Pomyśleliście o honorariach? Ktoś miałby to zrobić za darmo? W ramach szczytnej idei? Hashtagi: #pipiponczoszanka
  • @RobertKoliński - Tym razem muszę się zgodzić z panem Kolinskim, chociaż wydaje się to po prostu nierealne. A jednak ma rację. Niektóre działania Urzędu Miejskiego nawet nie są śmieszne. Są żałosne.
  • @Zielarski - Jedna taka była co z okna urzędu wyskoczyła
  • @Zielarski - Proponuję utopić wszystkie Marzanny z ratusza.
  • Czyli Departament Promocji i Kultury nie ma żadnych pomysłów, a odpowiedzialnością za to że nic się nie dzieje chce obarczyć mieszkańców. To my już tę sprytną acz niechętną do pracy załogę promocji z ratusza żegnamy i czekamy na nowych ludzi z inicjatywą.
  • Adasiowi już nie polewajcie on i tak nie wie o co ku. .. chodzi w tej kulturze i promocji miasta.
  • Mysle ze jeszcze kilka biedronek mozna zbudowac i by wycieczki przyjezdzaly
  • Zakupić race i zrobić wielkie ognisko będzie dym
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    82 300(2021-02-24)
  • Zamiast imprez i sukcesywnej dewastacji parkow w naszym miescie zajmijcie sie ich ratowaniem, nawet malo zainteresiwany obserwator widzi jak drzewa umieraja stojac! Nie ma komu zadbac o nowe chocby rekompensacyjne nasadzenia po wycinkach starych i chorych starodrzewow, doskonalym przykladem jest kiedys piekne, dzis rachityczne cmentarzysko parku Planty w centrum. O ile madrzejsi i bardziej wrazliwi byli nasi dziadkowie !😪
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Zygmunt Slabkowski(2021-02-24)
  • ustawka pod PTTK?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    1
    WpłatomatWroblewskiego(2021-02-24)
  • Napewno obudzily sie kleszcze. .. ..
Reklama