UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Oczywiscie miasto tworzy pseudo wezly przesiadkowe, to takie polaczenia jak do Jegłownika powinno być normą.
  • Czytelniku takie kalkulacje może zrobić każdy. OC, paliwo, przeglądy, amortyzacja samochodu i taniej wychodzą taksówki. Tak było, jest i będzie.
  • @Gość a wiesz, że każda linia metra przynosi straty? A mimo to buduje się je wszędzie bez względu ja koszta. Gdybys był osoba oczytana i wykształconą to byś wiedział, że komunikacja miejsca nie zarabia sama na sobie, a generuje tanie ułatwienia komunikacyjne, które wspomagają rozwój rynków. Jest o tym mnóstwo danych w internecie, wystarczy poczytać.
  • Delikatnie Pana poniosło bo PKP będzie zatrzymywać się w Gronowie i dla 5 osób skoro utrzymuje się regionalne połączenia. Autobus to inna bajka kilometrów nakręci a manko będzie potężne dla kilku zainteresowanych.
  • @gość 175 osób? Myślę, że się spokojnie znajdzie. Jeglownik zamieszkuje z 1500 osób, a jego liczba wciąż rośnie + komunikacja zwiększy zainteresowanie ta miejscowością i przyspieszy wzrost demograficzny. Mysle, że za Twoim komentarzem stoi jakaś grupa osób, które zarabiają na braku linii autobusowej do Jegłownika; )))
  • Tak bidolicie w komentarzach, a 500 osobowa miesicowoac Milejewo ma autobusy i nie ma problemy? Ale dziwni jesteście.
  • Bardzo dobry pomysł. Ale urzędasy na czele z prezydentem nie ogarnia tego. Przykre, referendum i pogonić to nieudolne towarzystwo.
  • @Jeglownik - Oczytanie, wykształcenie tak. Ale brakuje mi tu jeszcze znajomości mentalności ludzi zarządzających Elblagiem. Mając to na względzie twoje w sumie słuszne argumenty trafiają w powietrze. Tu nie ma takiego podejścia, tu jest minimalizm, aby przetrwać. P. S Mogą co najwyżej, wam wezel przesiadkowy wybudować albo hangar.
  • Gdyby to ode mnie zależało to autobus nr 12 by jeździł tak Gronowo Elb. - Jegłownik- Warszawska- Al. Wyszyńskiego- Rycerska- Pl. Słowiański- Pocztowa- Robotnicza- Al. Piłsudskiego- Królewiecka- Fromborska- Ogólna- Broniewskiego- Sobieskiego- Fromborska- Strumykowa- Dworkowa- Fromborska- Sobieskiego- Broniewskiego- Ogólna- Fromborska- Królewiecka- Al. Piłsudskiego- Robotnicza- Pocztowa- Pl. Słowiański- Rycerska- Al. Wyszyńskiego- Warszawska - Jegłownik- Gronowo Elb. ///// Autobus nr 30 Łęcze - Fromborska - Okrężna- Królewiecka- Fromborska- Ogólna- Al. Odrodzenia- Mazurska- Browarna- Trasa Unii Europejskiej- Nowodworska- Orla- Warszawska- Raczki Elbląskie- Tropy Elbląskie- Krzewsk- Balewo- Markusy- Zwierzno- Brudzędy- Stare Dolno- Święty Gaj
  • @Jjrr - Ma od dawien dawna. Ale Nie bój, nie boj urzędasy zabiorą.
  • A ja chciałbym spojrzeć na sprawę inaczej. Bądźmy realistami : miasto Elbląg nie widzi dalej niż koniec własnego nosa. Uważam, że mogłoby być napędem rozwojowym dla wielu okolicznych miejscowości, ale po co robić sobie problem. Urzędy gmin tez problemu nie widzą. Bo bieda w kasie no i przecież Civid. Ale jest jeszcze jedna instytucja, która powinna tu się włączyć. Jest to powiat. I tu powinniśmy wymagać działań. Jegłównik, Raczki, Łęcze, Tolkmicko czy inna miejscowość nie powinna być wykluczona komunikacyjne. Powiat coś tam podpisał z PKS, ale to kropla w morzu. Powiat Olsztyński uruchomił własne linie. A powiat Elblaski udaje ze problemu nie ma Przecież i tak zarobieni są. Hashtagi: #2020
  • Jest szefem dyrektora ZKM, więc może wszystko.
Reklama