UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Skoro wszyscy piszecie jacy pracownicy ZUSu są źli to nie rozumiem po co dzwonicie po poradę? Weźcie ustawę i sami poszukajcie rozwiązania. Poza tym nie po to jest Centrum Obsługi Telefonicznej,żeby pracownicy oddziałów tracili czas na odbieranie telefonów. Zastanówcie się zanim obsmarujecie pracowników, którzy dają z siebie wszystko żeby każdy wniosek zrealizować i pieniądze wypłacić na czas. Najwięcej gadają Ci co nie znają specyfiki pracy. Każdy może spróbować swoich sił...
  • Ja się dodzwoniłam 3 krotnie w sprawie wniosku o zasiłek . Za pierwszym razem usłyszałam ze wniosek jest a więcej mi nie mogą powiedzieć nie mogą mi udzielić informacji bo informacja jest udzielana pod innym numerem. Drugi raz zadzwoniłam pod wskazany numer i to samo. Podani mi trzeci numer. Po raz trzeci dodzwoniłam się i znów usłyszałam ze nie może mi pani udzielić informacji bo dodzwoniłam się do pracownika pracującego zdalnie z domu. Zapytałam to gdzie mam dzwonić . Pani powiedziała ze na ten numer ale muszę próbować aż połączę się z pracownikiem pracującym w oddziale ZUS . Moje zdanie jest takie: telefony to prowizorka.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    Z Elbląga (2020-04-11)
  • Dokładnie!!!
  • Tak właśnie jest...
  • Popieram
Reklama