UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Gość na końcu kolejki kupuje bilet;-)
  • To zapłaćcie więcej złodzeje. .. Widzisz i nie grzmisz
  • Przecież można sprawdzić na rozkładzie co, jak, o której i gdzie. ..
  • to na jaki c*uj 4ry kasy pobudowaliście, kolejarzyny od 7miu boleści?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    zdruzgotany(2018-06-18)
  • Bilety kolejowe kupuje się łatwiej niż na Ryanair czy Wizzair, więc nie kumam o co kaman ? Do Lądka każdy potrafi obczaić bilet, a tu nagle następuje uwstecznienie. Sposób jest tylko jeden : niech kolej choć minimalnie obniży ceny biletów w necie i problem kolejek się skończy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    4
    Machupichcę(2018-06-18)
  • Z takim podejsciem to Olsztyna nie dogonimy. .. Może zamiast PKP powinny być furmanki, to i wygodniej i na czas. Przewoznik powinien mi udostępnić możliwość kupienia biletu i to ja powinienem wybierać w jakiej formie, bo jestem klientem. Nie mam smartphone, nie chce używać, nie korzystam z internetu i to znaczy że mam być z tego powodu dyskriminowany ?
  • zaczekajmy jeszcze trochę, aż któryś z radnych, czy posłow PiS będzie musial skorzystać z kasy elbląskiego dworca i wtedy natychmiast zajmie się tematem. Przecież to ludzie PiS - u kierują teraz PKP.
  • Argo : zadzwoniłeś do przyjaciela, żeby zamieścił komentarz ? Przecież nie korzystasz z internetu. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Machupichcę(2018-06-19)
  • Młodzi przez internet, a starzy niech siedzą w domu - tak mysla Misiewicze zatrudnieni w Spólkach PKP.
  • @jdjd - Panie/Pani jdjd. Po pierwsze, zazwyczaj kupuję bilety przez Internet, dla mnie to nic trudnego, ale ostatnio system sprzedaży miał jakiś błąd i akurat na wybrane przeze mnie połączenie nie było sprzedaży, gdyż w skrócie pokazywał mi się komunikat, że pociąg jest, ale go nie ma. Próbowałam wielokrotnie z kilku urządzeń i lipa. Musiałam wybrać się do kasy i odstać 40 minut, nie było innej opcji. Po drugie, wszem, moja mama czy mój tata mają smartphony, ale nie umieją obsłużyć mobilnej sprzedaży i najprawdopodobniej nigdy się nie nauczą. Prostszy byłby z pewnością biletomat na dworcu.
Reklama