UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • @Pil - Popieram w 100% pomysł - więcej ścieżek rowerowych wokół Elbląga strach jeździć po tych wąskich drogach.
  • RobertKoliński @GłębokaMyśl - Nie tylko byłem, ale w dodatku sobie z Tolkmicka do Krynicy Morskiej tramwajem wodnym (bilet 25 zł, PKS - 18 zł:)popłynąłem, aby turystyczno-marynarskich doznań na wywczasie zażyć; Problem największy był tylko taki, że z Elbląga do Tolkmicka bez samochodu nie można się rozsądnie dostać (jest opcja dowozu busem z Elbląga, za dopłatą - niesocjalistycznie i nieekologicznie:)Czekając na tramwaj wodny miałem okazję porozmawiać sobie też z lokalsami oraz turystami z całej Polski i nie tylko i usłyszałem tam m. in. wiele cierpkich uwag nt. rozsądku władz lokalnych i wojewódzkich, które mając tyle atrakcji w okolicy nic z tym nie robią, ale i nawet zwykłego dojazdu do miejsc turystycznych nie potrafią zapewnić. Te 470 mln zł "operatu", którym straszycie, to głupoty zwykłe są - linia jest rentowna, są zainteresowani i mieszkańcy i firmy kolejowe. Do tego 4 podobne i większe projekty złożone przez zarząd województwa z PO-PSL dla Olsztyna i okolic jakoś przeszły do programu bez kłopotu, Elbląg zaś i Bartoszyce zostały natomiast po raz kolejny przez neoliberałów-szkodników pominięte; działacie na szkodę Elbląga i całego okolicznego regionu, ta wroga propaganda nt. reaktywacji Kolei Nadzalewowej jest m. in. częścią tej anty-elbląskiej strategii. Hashtagi: #samorzad, #nieudolnosc, #KolejNadzalewowa
Reklama