UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Ta linia została celowo wykończona przez samorządowców. Rozklady jazdy były ułożone w ten sposób aby nikonu nie pasowały. Godziny nie pokrywały się z wyjazdami i potworami z pracy /szkoły. Ostatni pociąg do Braniewa odjezdzal po godz 14.Dodatkowo ludzie zamiast płacić za bilety pieniądzem to placili melekiem, jajkami, grzybami, alkoholem. Tak bylo w ostatnich 5 latach kursowania pociagu. A tacy samorzadowcy z sejmiku wojewodzkiego jak kluge, glosowali przeciwko reaktywacji lini. Takich ma Elbląg przedstawicieli którzy kalaja we własne gniazdo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    27
    2
    yataman(2020-11-25)
  • RobertKoliński Kilka zbiorczych odpowiedzi na wątki poruszone w komentarzach. 1.Inwestycją są zainteresowane samorządy Braniewa i Fromborka, mniejsze zaś samorządy wystarczyło zaprosić do wspólnej grupy inicjatywnej. Przedsiębiorcy też są zainteresowani tą linią kolejową, czego przykładem wyremontowana niedawno rampa kolejowa przez firmę lokalnego potentata meblowego; 2.Linia jest jak najbardziej rentowna, wystarczyłoby jedynie kilka działań zachęcająco-zniechęcających ze strony samorządu, aby potoki pasażerskie z prywaciarskich busów i samochodów prywatnych przenieść na tory. 3.Współpracą transportową są zainteresowane zarówno Pomorska Kolej Metropolitalna, jak również warmińsko-mazurskie POLREGIO. 4.Miasto ma do tego to, że a)bez jego inicjatywy inwestycja nie powstanie (co właśnie widzimy w praniu), b)z tych środków można by wyremontować/zbudować całkiem ładną połać miejskiej infrastruktury transportowej i publicznej, czego olsztyński Dworzec Zachodni najlepszym przykładem, c)miejski dworzec Elbląg-Zdrój mógł być świetnym wkładem miejskim w tę inwestycję, który w dodatku zostałby wyremontowany/wybudowany od nowa za pieniądze PKP, (. .. ) Hashtagi: #samorzad, #nieudolnosc, #KolejNadzalewowa
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    6
    RobertKoliński(2020-11-25)
  • RobertKoliński (. .. )d)pasażerowie podróżujący tą linią byliby źródłem konkretnych wpływów dla miejskiej kasy i biznesów na terenie miasta, e)linia ta to dowóz pracowników do zakładów w Elblągu z całego regionu, f)ograniczenie zanieczyszczeń spalinowych i zmniejszenie korków w mieście - aspekt ekologiczny. Jest tych pozytywów i potencjału rozwojowego oczywiście więcej, ale już mi natenczas ręce opadają; Hashtagi: #samorzad, #nieudolnosc, #KolejNadzalewowa
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    14
    7
    RobertKoliński(2020-11-25)
  • RobertKoliński @Do_pomorskiego - Nie, ten artykuł wysłałem do publikacji wyłącznie do PortEL-u, którego Redakcja odpowiedziała błyskawicznie - za co niniejszym dziękuję:)
  • Od 13 grudnia nie będzie już kursował TLK Nogat do Warszawy Zachodniej. A pociąg TLK Branicki do Krakowa Głównego przez Białystok zostaje skrócony do Białegostoku
  • Mogliby pociąg że Szczecina do Olsztyna wydłużyć do Ełku przez Mikołajki i do Ełku przez Pisz
  • @RobertKoliński - Szkoda, bo to byłby ciekawy i ostateczny eksperyment. Portal, o którym piszę wielokrotnie "rozpływał się", chyba jako jedyny, nad osiągnięciami Wróbla, a do tego mają swój cykl spotkań z prezydentem, w którym to bezwstydnie tłoczy nam propagandę sukcesu i ile to on nie robi dla miasta i dobrobytu mieszkańców
  • Trzeba by było przywrócić połączenia: Braniewo p. Frombork / Braniewo p. Młynary / Kaliningrad / Berlin / Szczecin Gł. p. Kołobrzeg/ TLK Gryf do Suwałk p. Olecko / Hel (bezp. Wagony w TLK Rybak), Ustka
  • Niestety autor zapomniał wspomnieć o jednej ciekawostce. Gdy tylko pojawiły się plany rewitalizacji i szansa na Kolej+, "Wrobel I spółka", czym prędzej, niemal w histerii, wystawiły dworzec Zdrój na sprzedaż, byle tylko jeszcze bardziej utrudnić odrodzenie nadzalewówki. .Tak! Mamy władze, które są gotowe bezczelnie podłożyć świnię naszemu miastu. No, ale nie spodziewajmy się, że namaszczony przez Olszczyn Wrobel będzie hodował naszej tzw stolicy województwa konkurenta. "Mission accomplished - kolejna inwestycja skazana na porażkę. możecie spać spokojnie w Olsztynie". A tymczasem, taki Nowy Dwór Gdański, w "biednym, niedotowanym przez UE pomorskim i do tego okradanym przez pazerny Gdańsk", zrewitalizował kilka lat temu wąskotorówkę. I to bez żadnych Kolej+. I to jest właśnie przepaść mentalna i cywilizacyjna między Gdańskiem, który dba o całokształt województwa, a Olszczynem. Nasz nieporadny prezydent to jedno, ale jestem przekonany, że i Olszczyn odrzuciłby każdy projekt inwestycji w nadzalewówkę. Zresztą już kiedyś to zrobili. A Wróbel, jako ten potakiewicz, tylko pokornie dobija miasto. Witamy szuwarowo-bagiennym.
  • Kiedy te wszystkie płaksy zachowujące się jak kot nad rozlanym mlekiem z miski wreszcie przestaną jątrzyć w kwestii kolei nadzalewowej. Ona się skończyła, bo wyczerpała swoje możliwości i przestała istnieć potrzeba jej funkcjonowania. Wyeliminowała ją tak ekonomia jak i zmiany cywilizacyjno - urbanistyczne. Nic już tego nie przywróci, a ten cały płacz jest taką samą tęsknotą jak ta z ballady Bułata Okudżawy zawarta w słowach : "a mnie jest żal, że po Moskwie nie suną już sanie".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    9
    To zwykły kociokwik.(2020-11-25)
  • Tak. .. Komisja polityki regionalnej i promocji miasta, nowi idole mieszkańców w składzie głównym tego pracowitego tworu zasiada Pan Balbuza, Osik, Pruszak Karpiński, Opaczewski i Pani Dwojniakowska. Dziekujemy oczywiście wam za zaangażownie w sprawy naszego miasta i jego promocję. Za tę prawie charytatywną pracę /40000 tys. roczne za około 200 godzin pracy a to tyle co prawie każdy z nas w miesiącu robi/ może nie ma co się przemęczać. Panowie może wy już czujecie się zmęczeni tym nawałem pracy i tym potokiem realizowanych projektów i powinniście odpocząć. .. to taka delikatna sugestia bo na prawdę to macie śpię. .. .. ać z tego miasta zanim zaczniecie zakopywać przekop. To dramat w tej komisji wg głosów oddanych przez mieszkanców w wyborach zasiedli niemal sami liderzy ugrupowań jakie niezmiennie reprezentują. Więc się pytam czy dokonaliśmy właściwego wyboru czy z uwagi na to co przedstawił nam Pan Koliński my mieszkańcy nie mamy prawa aby was odwołać z tej zaszczytnej funkcji bycia radnym !!! Wy swoją indolencją hamujecie rozwój tego miasta krzywdząc tym mieszkańców. Prezydent Wróblewski narzeka na to jak rząd uszczuplił budżet naszego miasta. A tu patrzcie radni robią co mogą aby miasto szło w zapaść. Ja głosowałem na Marka Osika ale to był mój największy błąd. Ubolewam nad rozkładem tego miasta.
  • Jak czytam półgłówka co mówi że nie rentowne, zrobić ścieżkę rowerową itp, to żali mi takiego idioty. Dobrze to opisałeś, mamy najpiękniejszy szlak kolejowy linii 254,jest to nasze dziedzictwo kulturowe, ale cóż ta władza z UM Elbląg jest chyba gorsza niż okupant, kolej to przyszłość i wyznacznik wzrostu gospodarczego, tym bardziej jeśli mamy port morski, to naturalną synergią jest transport kolejowy, haha tylko z taki słupnikem to nawet muchy w kiblu bym nie chciał upić.
Reklama