UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Wrócić do starych tras 11 i innych autobusów. Ktoś chyba po pijanemu, rysowal trasy nowych Lini. Gdzie 6? I inne autobusy. Można wydłużyć lub skrócić trasę, ale zrobić takie gówno, to brak słów!!!
  • Jeżeli miasto szuka oszczędności, to powinno poszukać ich w administracji. Mamy w Elblągu dwie spółki miejskie, które zajmują się transportem zbiorowym (ZKM i TE). Obie te spółki, to rady nadzorcze, dyrektorzy(po3 osoby), kierownictwo i jeszcze kilka etatów administracyjnych. W takim ZKM naliczyłem 5 kierowników. Brakuje tylko kierownika od podnoszenia i opuszczania szlabanu. W TE jest podobnie. Dlaczego miasto nie rozwiąże spółek i nie zrobi jednej komórki organizacyjnej w departamencie gospodarki miejskiej ?
  • @Swift - * rady nadzorcze po 3 osoby
  • Pogratulować prezydentowi rachunku ekonomicznego tej bzdurnej decyzji o wprowadzeniu biletu papierowego 1 godzinnego, z tytułu oszczędności 7 baniek na komunikacji w budżecie, dołoży je z tytułu niesprzedanych biletów. .. , w przyszłym roku dodrukujemy obligacji, a będzie i tak człek na człeku w tramwaju stał, bo idea jest słuszna. .. .
Reklama