UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • samochody tez smrodza, miasta to parkingi pozastawiane autami, 20 lat temu ludzie tak nie plakali ze powietrze jest zasyfiale, i zmimy byly konkretne a palono w piecach, teraz ratuje sie sytuacje szukajac kozla tego ktory dymi bo widac, a czego oczy nie widza tego sercu nie zal, akcja ok trzeba scigac takich co palą byle czym ale to nie rozwiaze problemu jesli ma to cos poprawic, bylem w styczniu w warszawie to sam przejazd przez nia spowodowal ze zaczely piec mnie oczy i gardlo, to jest najwieksza zmora ktora psuje powietrze caly rok, samochody
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    6
    hmmniemamnicka(2019-02-15)
  • @hmmniemamnicka - spaliny ze spalania tworzyw sztucznych są o wiele bardziej toksyczne, a kiedys tez był smog tylko snikt powietrza tak nie badał, kiedys papierosy uwazano że papierosy nie szkodzą. .. .
  • @hmmniemamnicka - Dziwne, że ja pamiętam czasy 40 czy też 50 lat temu i naprawdę wierzcie mi tak nie śmierdziało wszędzie jak jest to teraz, tym bardziej, że budynki czy domy nie były tak ocieplane. Oczywiście duża ilość pojazdów ma duży wpływ, ale z drugiej strony nowsze auta nie zanieczyszczają powietrze tak jak te szerszej generacji.
  • Prosta sprawa. Kiedyś nie było tyle tworzyw sztucznych, meble były z drewna, to jak ktoś palił to tak jakby spalał zwykle drewno, a dzisiaj większość mebli jest z trującej sklejki i innych płyt wiórowych. W dodatku kiedyś szerzej stosowano opakowania ze szkła i papieru, a dzisiaj plastiki i folie. Następna sprawa. Kiedyś nie trzeba było jeździć na światłach mijania w dzień, to też mniej spalin- mogliby zlikwidować ten obowiązek w miastach, bo jeżdżenie na nich to zwiększone zużycie paliwa o ok od 0,3 do 0,8l/100 km. Zwiększyła się też liczba samochodów, ale nawet stary 15 letni szrot z Niemiec jest bardziej ekologiczny niż stare samochody z silnikami dwusuwowymi, które chodziły na mieszance i beznzynie olowiowej. No i w miastach zabudowuje się korytarze powietrzne, co ogranicza cyrkulację powietrza.
Reklama