UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
NOWOŚĆ! Dział "A moim zdaniem" obsługuje hashtagi.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • 50m dalej jest przejście z sygnalizacją świetlną, więc zlikwidujcie to bez sygnalizacji i po problemie i koszty mniejsze :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    GruzbyZenek123(2017-01-19)
  • miasto jest dla ludzi, nie dla samochodów, trzeba szanować się wzajemnie, pozdrawiam.
  • Gdzie można pobrać naukę fruwania po przejściach to ostatnio nowa rozrywka UM. Światła dla ludzi - przejścia. Jak są takie problemy jest dwa wyjścia przejścia podziemne lub nad jezdnią.
  • W Elblągu jak są przejścia bez świateł to niestety strach przechodzić
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pieszy(2017-01-19)
  • autor musi być kimś młodym, że nie pamięta. .. Przejście podziemne w tym miejscu planowano już w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku, miało być już w 2000 bodajże roku. Już wtedy kiedy budowano drugą nitkę na Dąbka. Tak, tak kiedyś była węższa. .. Potem Słoninie zbrakło pieniędzy i taniej wyszło namalowanie farbą pasów. Niestety nie wyszło to na zdrowie elblążanom, już w pierwszym tygodniu po otwarciu doszło do wypadku z pieszą. Gdyby autor się przyjrzał temu przejściu na "żywo" zauważyłby, że znaki drogowe pionowe są umieszczone w taki sposób (kierującego pojazdem dotyczą te umieszczone po prawej stronie drogi, torów), że są widoczne również dla kierujących tramwajem. Tramwaj w tej sytuacji nie jest pojazdem uprzywilejowanym, tak samo jak samochody powinien ustępować pierwszeństwa pieszym, powinien więc poruszać się z taką prędkością aby móc się zatrzymać. Tym bardziej, że właśnie rusza lub dojeżdża do przystanku. Nadmierna prędkość to już sprawa nie braku świateł tylko nieprzestrzegania przepisów przez kierujących. Drogówka sobie z tym poradzi. ..
  • odpowiadam na pytanie w tytule: ani jedno, ani drugie. to przejście zostawić bez zmian! nie wymyślać nieistniejących problemów.
  • Zlikwidować te przejścia, zrobić szybką trasę północ-południe przez miasto, a tak tkwimy ciągle w tym średniowiecznym grajdole!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    BonBonifacy(2017-03-01)
Reklama