UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A wilcze doły też robią na drodze w tym Wąchocku?Ja to jeszcze dodałbym taki odcinek z 200m żeby trzeba było wysiąsć i przepchnąć samochód,a drugie z 300m żeby trzeba było tyłem jechać.I cyrk Zalewskiego już by nie musiał do Emblonga przyjeżdżać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1
    0
    Madrze gada ten Kotlinski(2019-12-11)
  • O o o to podobne do programu peło-by żyło się lepiej.Tolkiena cytujesz?
  • Ja placę OC.
  • Jacy instruktorzy i egzaminatorzy-tacy kierujacy(nie powiem,ze kierowcy bo bym zgrzeszyl).Chore w przepisach jest brak limitu mozliwosc podchodzenia do egzaminu.Jak sieroctwo jezdzic nie umie,to sie nigdy nie nauczy.A jak zdaje 10,20,100 razy bo i takie przypadki sa znane,to nie dziwo,ze moze za ktoryms razem sie jakos uda,albo egzaminator sie zlituje,albo przytuli i przymknie oko,a pozniej efekt sam sie rysuje.Nie ma ludzi od wszystkiego.Jak nie umiesz jeden z drugim jezdzic autem,to pchaj taczke.
  • RobertKoliński @ilDEB - Przecież Elbląg jest bardzo podobną wioską, tylko nieco starszą, która również składa się z od czapy pobudowanych na obrzeżach dawnego miasta osiedli-sypialni wiadomo-po-co włączonych w granice miejskie w ostatnich 30 latach. Co zresztą też jest "zasługą"bezmyślnych włodarzy kolejnych kadencji, całe to niepotrzebne "spuchnięcie"miasta i dzisiejsze problemy - komunikacyjne i finansowe. Nie ma specjalnie znaczenia ilość miejsca na wytyczanie nowych tras, bo tam też nie wytyczano ich od podstaw, ale precyzyjnie projektowano w tym, co jest. Do tego zwężanie nie wymaga zwykle dodatkowej przestrzeni, prawda? Cały myk polega na tym - i to jest najważniejsze przesłanie artykułu - że tam projektowaniem ruchu drogowego i siatki komunikacyjnej zajęli się specjaliści, a nie ludzie cyt. "których jedyną kwalifikacją jest posiadanie prawa jazdy". I dokładnie to samo należałoby uczynić w Elblągu. Nie mówię przecież o bezmyślnym kopiowaniu rozwiązań, ale dostosowaniu ich do elbląskich warunków - to na tym polega mądre planowanie, nie na ślepym naśladownictwie.
  • A co na temat smogu w Jaworznie powie ten wujek dobra rada?
  • No będę Borował co wieczór z sąsiadem borowuję ;)
  • Kładka?? Powodzenia w transporcie np. kotłów do browaru czy innych ponad gabarytów.
  • Nigdy w życiu, pieszy feee, rowerzysta jeszcze gorszy, autostrady budować w mieście!!!! Elbląg jako miasto jest 100 lat za murzynami, jako wieś lekko wyprzedza Pasłęk.
  • Przez 20 lat przechodzilem przez Grunwaldzką i jakos nigdy nie bylo problemu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    Guest02(2019-12-11)
  • @Pelo - Pieszy na tym przechodzeniu "kawałek dalej"straci 10 minut, Ty zatrzymując się przed pasami stracisz 10 sekund. Chcesz usprawnić ruch kołowy i bezpieczeństwo? To zrezygnuj z jazdy samochodem. Mniej samochodów to większe bezpieczeństwo, mniejszy ruch i zdrowsze powietrze. Same plusy.
  • Byłem w Olsztynie nie raz i w zostawił on pod względem rozwoju Elbląg daleko w tyle. Tylko te tramwaje zablokowały miasto.
Reklama