UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Masz racje Adas zawsze czyims kosztem sie trzyma, sam zbudowac nic nie umie, wkretak
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7 2
    (2019-12-27)
  • Ełblaga nie stac na dwa kluby pilkarskie a moze by tak dogadac sie i stworzyc jeden klub oczywiscie Olimpia polaczyc budzety i grać powiedzmy o 1 lige
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    9 4
    KibicO(2019-12-27)
  • Hit sezonu Boros and Pelc hahahah. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 3
    (2019-12-27)
  • A przypadkiem z Concordi nie przeszedł do Barkasu Tolkmicko ? A Olimpia była potem :-) Zanim napiszemy artykuł to zaczerpnij my trochę wiedzy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 1
    M m(2019-12-27)
  • Oj jakas afera nam sie w Elblagu szykuje, nigdy sie nie zmienia trenera gdy druzyna ma osiagniecia, jeszcze o takiej sytuacji nie slyszalem, tu musi chodzic o jakas kase, wiec nowy trener kiepsko zaczyna
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10 4
    obi(2019-12-27)
  • radzie miasta trzeba patrzec na rece przy podziale budzetu. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 2
    (2019-12-27)
  • panie Nadolny dziekujemy Panu za wszystko, za wspaniale widowiska, za stworzenie tak wspaniałej druzyny. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 2
    (2019-12-27)
  • Najpierw IV LO dyrektor, teraz Concordia trener - jedno nazwisko, czy to zbieg okoliczności? Radnym z KWW się nie zostało, szkółka nie wyszła, zarobki nie te więc czas na zmiany, zmiany, zmiany? Jak dobrze być w drużynie włodarza?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9 2
    kiki(2019-12-27)
  • Pan Bosros wszystko obskoczył i wszędzie bez chwały, ostatnia deska ratunku, ponizej godności, elblazanie juz ocenili pana jako radnego. .. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 2
    (2019-12-27)
  • Boros ? To ten w KWW Wróblewskiego jako kandydat na radnego, a chwilę potem jego zona dostała dobrą posadkę w jednej ze szkół?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7 2
    Referendum2020(2019-12-27)
  • Boros ? To ten co payjacował w KWW Wróblewskiego jako kandydat na radnego, a chwilę potem jego zona dostała dobrą posadkę w jednej ze szkół?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7 4
    Referendum2020(2019-12-27)
  • Pisałem o takim scenariuszu juz po awansie condonii do 3 ligi. Uprzedzałem Nadolnego w komentarzach. Wiedziałem odrazu że wszystko jest ukratkowane pomiedzy Wróblewskim, Borosem, Pelzem i tym Burthardtem czy jak on tam. Oni knuja przeciw Olimpii juz od co najmniej kilku lat. A ten flegmatyk Boros to co wyprawiał z Olimpia przed przyjsciem trenera Nocońia. To nic innego jak sabotaż. Gdyby był taki dobry trener. To by juz trenował chociaż jakis zespół z 2 lub 1 ligi. A nie wcinakarzy. Ciekawe czy Wróblewski juz cichaczem oddał im Hotel i okoliczne tereny za grosze ?Jakos o tym nikt nic nie pisze. Była kiedys wzmianka na ten temat redaktora Malinowskiego i cisza.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11 2
    Referendum trza przygotowywac(2019-12-27)
Reklama