UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Jezeli bedzie ten upragniony awans to dzieki prezesowi Olimpii Kononczukowi oraz prezydentowi Elblaga p. Nowaczykowi i co oczywiste sponsorom. Awans na zaplecze ekstraklasy to piekna chwila. Warto inwestować w markę OLIMPIA Elblag to obecnie najbardziej wartościowy towar eksportowy dla miasta i innych niezależnych sponsorów. Im wyżej tym większe profity. Ambicję warto nagradzać i promować. To chyba największy ambasador Miasta i Regionu od X lat.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kibic Olimpii od 1970 roku(2011-06-03)
  • z kim Olimpia trzyma a z kim nie, kogo to obchodzi i jakie to jest debilne, takie podziały i czemu one mają służyć?
  • jeżeli w tym sezonie Olimpia wywalczy awans to będzie największy sukces w historii elbląskiej piłki. Jeszcze nigdy bowiem elbląska piłka nie była wśród 36 (ekstraklasa i I liga) najlepszych drużyn w kraju. Także porównywanie tego że Olimpia grała juz na zapleczu ekstralklasy (wówczas były to dwie grupy II ligii łącznie 36 zespołow) w latach 80-90 nijak sie ma do dzisiejszej I ligii. !!!! TAKŻE CHŁOPAKI GRAMY O AWANS O HISTORYCZNĄ PIŁKARSKĄ CHWILĘ DLA ELBLĄGA !!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kokssss(2011-06-03)
  • A kogo to obchodzi ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    hrabia George(2011-06-03)
  • Skoro nie ciebie to po co się odzywasz tłuku??
  • www.youtube.com zrobmy taka oprawe
  • Wg mnie to nawet jak awansują, a pewnie tak się stanie, to nie będzie pieniędzy na rozbudowę stadionu, zwiększenie pensji dla zawodników oraz dalsze wyjazdy. Powiedzmy sobie szczerze, to nie jest miasto na 1 lige; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Blacho(2011-06-03)
  • Zgodzę z wypowiedzią kolegi wyżej. Olimpia jako marka ma tak wielki potencjał, że może świetnie promować Elbląg w Polsce chyba lepiej niż takie niszowe elementy jak nasze formy przestrzenne, Piekarczyk, "odbudowana" Starówka itd. Nie wiem z jakimi firmami rozmawia Zarząd klubu ale zainteresowane wspólną promocją powinny być takie marki jak DRE lub Specjal. Dobrze by się komponowały z marką naszego klubu. Na LOTOS raczej bym nie liczył bo zaangażowali się mocno w gdańską Lechię. Póki co wszystko w nogach i głowach zawodników, a potem wielki sprawdzian operatywności władz klubu aby zbudować struktury klubowe oraz drużynę na miarę I ligi.
  • 3 lata temu rylismy w 3 lidze. .prezesował -tenisista Lecyk, po korytarzach rudery klubowej snuly sie lesne dziady, "trenował "pażdzierz zakochany w Stomilu a Olimpia była lana na lewo i prawo. .. Łaskawiec Słonina trząsł miastem i zrzucal z pańskiego stołu resztki dla grupy melanżownikow biegajacych w koszulkach Olimpii. .a juniorzy z miasta trenowali na piaskownicy przy Skrzydlatej. 3 lata. .. .i wracamy na swoje miejsce. I za cholerę go nie wolno oddać !!Warto marzyć. .warto walczyć. .i nie można powtorzyc blędu GKP i Wodzislawia. Zadnej armii zacieznej. .. Szkielet druzyny 5-6 doswiadczonych. .reszta mlodych walczacych. .z nizszych lig i praca z mlodzieża. Jest baza. .. rozbudowac skauting i szkolenie mlodych i. .za kolejne 3 lata -ehhhhh. .nie ma co sie zapedzac. Pozdro z Wroclawia. .do zobaczenia w niedziele
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Millwall(2011-06-03)
  • olimpia olimpia olimpia :***** kocham to
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    żuber(2011-06-03)
  • jestem ciekaw czy kiedys ta śmieszna telewizja elbląska zakuma i pokaże mecz na żywo?????/
  • Przestańmy gadać i krytykować się wzajemnie. Jutro wszyscy na stadion wesprzeć naszą Olimpię w tym ważnym meczu!! A oportuniści niech zamilkną. .. 1 LIGA, 1 LIGA OLIMPIA!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zawsze wierny(2011-06-04)
Reklama