UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • .. .największy sukces Pana Prezydenta to logo naszego miasta - BIAŁA FLAGA KAPITULACYJNA Z CZYMŚ NASMARKANYM PO ŚRODKU. ..
  • Trochę dziwnie brzmi regulamin konkursu w miejscu § 7 Jury konkursu „ MADE IN ELBLĄG” 6.Jury konkursu w uzasadnionych przypadkach może przyznać nagrodę bez konieczności składania wniosku aplikacyjnego przez wyróżniony podmiot. Jeśli ma być wniosek to bez wyjątków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    koss26(2013-02-03)
  • Konkurs to można zrobić na prezydenta! A Made in Elbląg powinno dostać WORD toż to reprezentacja rożnej maści światka elbląskiego na lekarzach kończąc heheh- najlepsze są druczki na opłatę za 1500 egzamin poprawkowy!!!! Niech żyje Elbląg!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nauka jazdy(2013-02-03)
  • panie nowaczyk protas zatrudnił jako doradcę słoninę może pan zatrudni paru transwestytów parę lesbijek czy trochę gejów poparcie może wzrosnąć, lecz po referendum trzeba będzie i tak szukać nowej roboty POLITYKA to towarzystwo wzajemnej adoracji żyjące na koszt wszystkich Obywateli którzy są istotni wyłącznie w dniu wyborów BAGNO !
  • Mam tylko jedno pytanie do kułaków miasta. Jak można myśleć poważnie o promocji miasta gdy pensja dla człowieka, który ma być odpowiedzialny za jego wizerunek wynosi 1700 zł. (grafik m w UM). To kpina ! Kto doświadczony i kreatywny przyjdzie żeby sprostać temu nie małemu zadaniu za te pieniądze. Może taka wypłata jest równoważna waszemu zaangażowaniu ( co lekko sugeruję ) bo za takie pieniądze będziecie mieli tylko jeszcze jednego desperata. To tak do szerszej dyskusji poddaję.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Ostatni mieszkaniec(2013-02-03)
  • Grafików w ogóle nie powinno być w urzędach, od tego są firmy, które płacić mają podatki. A nie konkurować z nimi za ich właśnie podatki. Co tam mają robić graficy i nad czym tak mają pracować za taką nie małą pensję jak na Elbląg !!!!
  • Bardzo trafne spostrzeżenie. Takie etaty jak grafik i informatyk itd w UM są nie potrzebne. Takie usługi powinny świadczyć firmy zewnętrzne.
  • 45 tysięcy na poronioną promocję. A 100 000 dla klubu Olimpia za super promocję nieudaczników kopiących piłkę. Tak się wydaje publiczne pieniądze. Może ze swoich pan dosypie Olimpii
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Polimpas(2013-02-03)
  • no cóż ignorowało się WYBORCÓW biuro prasowe UM głosiło, że grupa referendalna kradnie prąd więc my teraz za to wszystko tj. za podwyżki oraz brak pomysłu na miasto itd. serdecznie wam podziękujemy i tak jak wy w białych rękawiczkach MY za pomocą referendum pokażemy gdzie wasze miejsce
  • demotywatory.pl To bezdie hit !!
  • Promujmy metropolię Gdańską z Elblągiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Eduardo(2013-02-04)
  • Miasto nasze przede wszystkim musi zrozumieć, że jego historia nie zaczyna się w 1945 roku. Tworzenie i kontynuowanie bliżej nieokreślonej kampanii reklamowej w oparciu o mizerne oferty a właściwie ich brak w dziele przemysłu i wytwórczości jest bez sensu - jak zresztą widać na załączonym obrazku. Głównym motywem i przewodnim winna być lokalizacja Elbląga, która już za czasów hanzeatyckich jego dziejów została doceniona. Terenów o tak bogatej różnorodności położenia, warunków wodnych i drogowych, bo o konfiguracji już nie wspomnę trudno by szukać na północy Polski. I wracając do wątku historycznego - tworzenie takiej oferty w oderwaniu od tego, co się działo w tym miejscu na przestrzeni wieków jest tyle warte, co para w gwizdek.
Reklama