UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • No to mi sie podoba ! Jak w Krzyzakach udeptana ziemia ,brawl Garbusiarz cyklista
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    8 0
    Zbyszek1(2019-04-20)
  • Rowerzysta owszem miał pierszeństwo ale co z tego skoro zabrakło rozwagi i zdrowego rosądku. Sami dbajmy o wsłasne bezpieczeństwo bo żadne przepisy nam go nie zagwarantuja.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13 1
    Umpladumpla(2019-04-20)
  • Bzdura. Wiadomo że rowerzysta ma pierwszeństwo i to nie podlega dyskusji. Natomiast przejścia dla pieszych powinien pokonywać na nogach. W samochodzie choćby słupek ogranicza widoczność kierowcy sam miałem taka sytuacje wielokrotnie kiedy rowerzystę widziałem w ostaniej chwili natomiast ten mógł bezproblemowo ocenić zagrożenie i wyhamować. Dalsza dyskusja jest bezcelowa i tak większość się ze mną zgodzi, że ten prosty zabieg po prostu ograniczył diametralnie ilość potrąceń rowerzystów. Nawet policjanci z drogówki tobie to potwierdzą. Tylko, że oni muszą egzekwować niektóre bezsensowne przepisy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    11 5
    SzymekG(2019-04-20)
  • Kodeks Drogowy mówi wyrażnie, cytuję :-"Art. 33.1.Kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub z drogi dla rowerów i pieszych. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym. 1a. W razie braku drogi dla rowerów lub drogi dla rowerów i pieszych kierujący rowerem jednośladowym jest obowiązany korzystać z pobocza, z zastrzeżeniem art. 16 ust. 5,a jeżeli nie jest to możliwe - z jezdni. ". Tak więc na tym przejściu obok jest przejazd rowerowy, więc rowerzysta miał prawo przejeżdżać rowerem przez przejście oznakowane dla rowerzystów, jasne dla "znawców prawa" z piwem w ręku ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    8 3
    PrawoNaDrodze(2019-04-20)
  • nie wiem czyja to wina może to skrzyżowania są do bani. .. są kolizyjne. .. albo wysyłać kierowców na kursy do Niemiec lub Holandii tu jest inaczej jest dużo więcej rowerzystów i nie widziałem takich kolizji a pracuje w Niemczech i Holandii
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    4 2
    krokodylxxx(2019-04-20)
  • @fgth - Jak nie widzie to niech wysiadzie i idzie na piechote. Jakbys byl rowerzysta i kierowca to inaczej pys pisał. Jak wiem ze bede przecinal sciezke rwerowa to juz wczesniej patrze czy nie jedzie nia rowerzysta, dodatkowo spogladam w lusterka, a skrecajac w prazawo odwracam glowe w strone sciezki roweroej. Nigdy nie zajechalem drogi rowerzyscie. Ludzie sa po prostu przyzwyczajeni tylko do przejsc dla pieszych i nie odwracaja glowy tylko obserwuja katem oka czy nie idzie pieszy, a to za mało. Z drugiej strony jak jade rowerem to jak widze ze samochod bedzie skrecal w prawo to zwalniam prawie do predkosci chodu i obserwuje czy kierwoca raczył spojrzec na sciezke rowerowa. 2/3 w ogole nie ogarnia dalej niz 5 metrow.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    7 3
    HvK(2019-04-20)
  • @!!!... - Ta jasne. .. jak samochod jedzie z prawej strony tez, masz taka wymowke ze jechal szybko?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 1
    HvK(2019-04-20)
  • Prawda jest taka ze były drogi potem ulice potem chodniki potem na chodnikach dorobione drogi dka rowerów i prawda jest ze i rowerzyści i piesi pchają się zakładając ze pojazd zawsze wyhamuje oczywiście obowiązujące przepisy mówią jasno co i jak i żeby była jasność ewidentne wina autobusiarza ale odrobine wyobraźni bo zahamować 10 ton a 20 kilo różnica znaczna ///
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 0
    Inc (2019-04-20)
  • Wiec nie wiruj tylko trzymaj kierownice
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 1
    Inc (2019-04-20)
  • Nikt nie przejeżdżał obok.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0 2
    Mileol(2019-04-20)
  • Ubezpieczenia dla rowerzystów,ci sobie myślą to szok. Uogólnić przepisy,niech nie będą bezkarni!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 3
    E-g(2019-04-20)
  • Fgth może być o 13, bez urazy. Trzeba ponosić konsekwencje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    E-g34(2019-04-20)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Skoda Fabia z LPG już od 46 000 zł! - HADM
Modny Citroen C3 - HADM Gramatowski
Rabaty do 11 000 zł na auta z rocznika 2019 w
Nowy model - Skoda Scala już w salonie | HADM