UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Przy okazji, zwracajcie uwagę na nowy sposób "wypompowywania pieniędzy" KAMPANIE SPOŁECZNE. Są teraz hitem radia i telewizji. Żebyśmy nie bili staruszków, nie trzymali psa na łańcuchu, żebyś nie jeździł samochodem na bani, żeby zapinano pasy. Projekt, kolega zatwierdza, reklama w telewizji za kilka złotych, i parę milionów w kieszeni. Oczywiście, badania opinii społecznej, statystyki i podsumowania. Podział kasy i nowy projekt. Nie jedz smalcu. Tu nie chodzi o rozwój, budowę czy idee, tu chodzi o kasę. Tylko zamiast fabryk, kanalizacji i wodociągów, ktoś zezwala na takie przekręty.
  • Polska
  • Tysiące kilometrów a droga 501 bez pobocza!!!!! Mierzeja jeżdżą miliony ludzi w sezonie a droga tragiczna. 502 to samo nawet pobocza nie ma.
  • cuowna trasa, jest piekniejsza niz pokazuja w reklamach, ale oczywiście malkontencji wiadomej opcji pootitycznej są przeciw i opowiadaja bzdury, że to ruina, nie słuchajcie ich szlak jest cudowny i wspaniały, niedługo w TVN będzie reportaz z przejazdu green velo, Pan Lis osobiście pokaze wam cudowną trasę na którą powinniście zabrac swoje dzieci, bo ona jest bardzo łatwo i przyjemna, tak jak lubicie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    3
    stop...matkontentom..pisuaro(2016-01-06)
  • krytykowanie tego wspaniałego szlaku jest sprzeczne z konstytucją
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    2
    prezes..konsultant..gren..ve(2016-01-06)
  • wsadzic loficera rowerowego do pierdla za wytyczenie szlaku przez bazantarnie skutkiem czego szlak od dzialek do dabrowy zostal wybetonowany. moze ten portel napisze kto wydal zgode na wyalnie tam betonu?
  • Wspaniała inicjatywa i przedsięwzięcie – niestety z polskim scenariuszem, ale do naprawy i korekty. Objechałem trochę Europy na rowerze i poznałem różne wymiary przedsięwzięć pt: TRASY ROWEROWE z siodełka i organoleptycznie zachwycając się wręcz tym, co zobaczyłem w Austrii i Niemczech, a także pozytywnie, po kontakcie z całą Skandynawią. Nie jest to na pewno obraz skończony i pełny tego typu przedsięwzięć wszelako nie widzę w Polsce chęci ominięcia raf, na które natknęli się prekursorzy tego typu działań. Jeszcze parę lat temu podstawowym kryterium funkcjonowania „drogi rowerowej” były tabliczki na drzewach i słupach informujące o tym, że zwykła droga kołowa (szosa) może służyć do poruszania się rowerem. Przyznam, że wielkiego hartu ducha i odwagi, bo o survivalu już nie wspomnę wymaga konieczności korzystania na rowerze z tego typu „szlaków” i głównie to mam do zarzucenia całemu przedsięwzięciu o wielkim potencjale i możliwościach. Pokusiłem się także, swego czasu o analizę możliwości wykorzystania zamkniętych, nieczynnych i rozebranych szlaków kolejowych dla potrzeb tworzenia tras rowerowych. Potencjał tego zagadnienia sięga ~ 3000 km w obszarze położonym pomiędzy Wisłą i powiedzmy Ełkiem. Wspominam o tym mając na względzie potencjalną rozbudowę powstałych tras i np. zagęszczenie ich w obszarze Mazurskich Jezior i wielu innych atrakcyjnych małych krain.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    AMalejużniekoniecznie(2016-01-06)
  • łatwą ręką się wydaje pieniądze " Unijne " czyli niczyje ';)
  • Mam takie wrażenie, że ludzie którzy to zatwierdzili na rowerze ostatni raz jeździli w podstawówce, a teraz to "Wozidupy w blachosmrodach"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    daWanda(2016-01-06)
  • Od dwóch lat pielęgnujemy były dworzec w Nadbrzeżu razem ze Stanicą Wodną. Ławeczki, odnowiony szyld z nazwą są naszą inicjatywą i sołectwa Suchacz. Kosimy, grabimy, sadzimy kwiaty. "Ścieżka rowerowa" biegnąca przez Nadbrzeże wyglądała wcześniej tak jak na zdjeciu pokazuję. 5 lat budowano to coś, ale jak podaje biuro prasowe Urzędu Marszałkowskiego 24 list. 2015 roku wprowadzono rozwiazania zastępcze. To oznacza, że to coś budowano 7 dni. Dodaję 86 mln. kosztowała "ścieżka". Jeszcze raz zapytanie: ile wydano na naszą dróżkę. Rządamy rozliczenia kosztów. Co robi prokuratura i NIK.
  • Dobrze, że coś się robi. Myślę jednak, że lepiej zbudować mniej ścieżek rowerowych i lepiej je wykonać. Np. Odcinek między Dąbrowa a Jagodnikiem. Tylko kilkanaście metrów w miarę porządnej drogi potem płyty a przed samym Jagodnikiem droga jak była dziurawa z wystającymi kamieniami tak została. Polecam tam się przejechać zanim ktoś skrytykuje to co napisałem.
  • Czas się udać do księgarni w celu zakupienia słownika ortograficznego. Piszemy nawierzchni nie nawieszni. ;-)
Reklama