UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • a mieszkańcy zapomnianego przez władzę i prezydentów wschodniego elblaga nadal nie mogą przejechać bezpiecznie i zgodnie z przepisami rowerem od Rawskiej do Pl Konstytucji, ale skoro nawet aktywny sportowo radny / bezradny Zenon Lecyk z okręgu nr. 5 nic nie może / nie chce zrobić to trudno, a przecież PiS ma większość w Radzie.
  • Rzeczywiście, między Rawską, a 1 Maja nie ma ani jednego oznaczonego metra ścieżki dla rowerów. Po chodnikach nie wolno, a po Bema straszno i blokuje się ruch aut. wstydż się pan Panie Zenku, a wystarczy namalować znak roweru na pustych chodnikach.
  • zostawcie bażantarnię w spokoju - pawiany na rowerach
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    1
    hrabia_George(2015-10-03)
  • Wk. .. .. em sie. Przejade ten caly szlak, zdam relacje wideo, bedę prowadził bloga, robiłzdjecia, i kurde bedzie jazda.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    witek67(2015-10-03)
  • A podobno Miasto takie biedne, tak zadłużone. .. ..
  • Najlepszym dowodem dbania o rowerzystów (i kierowców samochodów) jest niedawno zmodernizowana droga 503,oczywiście bez ścieżki rowerowej. Chociaż politycy często opowiadali jak leży im na sercu rozwój turystyki nadzalewowej niewiele w tym kierunku zrobili. Ponownie pojawili się na plakatach wyborczych i mamy szansę im podziękować.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    TOMEK0691(2015-10-04)
  • Ludzie zrozumcie jedno (lub pojedzcie do cywilizacji i zobaczcie), że trasa rowerowa nie musi biec wzdłuż dróg kołowych i nic nie przemawia za tym, aby one tam były. Jest ogromna masa możliwości poprowadzenia tras rowerowych drogami leśnymi, drogami wzdłuż urządzeń melioracyjnych, drogami szutrowymi, ścieżkami wszelkiego rodzaju. To nie samochód i do normalnego funkcjonowania wystarczy szerokość od 1,5 – 2,0 m. Pomiędzy Wisłą i Białymstokiem istnieje około 2000 km zamkniętych, rozebranych i niefunkcjonujących linii kolejowych, które doskonale się nadają do tego typu przedsięwzięć, bo nie wspomnę już o infrastrukturze im towarzyszącej, która także może być pomocna. Trasa rowerowa to nie tylko droga, ale ogromna infrastruktura, serwis i powszechny transport dający możliwość docierania w określone miejsca. Jak widać szewcy to projektują i efekt jak zwykle jest połowiczny – ech szkoda gadać……………………………. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    AMalejużniekoniecznie(2015-10-04)
Reklama