UWAGA!

Jak zamawiasz jedzenie? Elblążanie coraz częściej przez Internet

 Jak zamawiasz jedzenie? Elblążanie coraz częściej przez Internet
fot. Michał Pawłowicz

 Coraz więcej osób porzuca telefoniczny sposób zamawiania jedzenia na rzecz zamówień online. Dlaczego? W NaWynos rabat jest cały czas, a nie tylko w wybrane dni, a samo zamawianie odbywa się zdecydowanie prościej, aniżeli w przypadku telefonu do restauracji.

 Ponadto, nie musisz dopytywać obsługi o to, jakie mają sosy, na jakim cieście jest pizza, itp. Wszystkie niezbędne informacje i restauracje są w jednym miejscu. Nie trzeba też dzwonić od lokalu do lokalu pytając czy jeszcze dowożą, gdyż na stronie wyświetlają się te, które są czynne o danej porze dnia. Na NaWynos są dziesiątki restauracji, z których każdy wybierze coś dla siebie. I to z nawet 20% rabatem, którego nie uzyskamy dzwoniąc do wybranego lokalu.

 


       Dodatkową wygodą są różne formy płatności. Od tradycyjnej zapłaty u kierowcy, po przelewy czy BLIK. Coraz więcej osób zamawia także danie na konkretną godzinę, tak, aby np. zjeść od razu po powrocie z pracy czy szkoły.
      
       Statystyki pokazują, że dziś elblążanie zamawiają średnio 20 razy więcej niż 5 lat temu. Czy nadal będziemy obserwować taki wzrost? Patrząc na tempo rozwoju urządzeń mobilnych i aplikacji można sobie odpowiedzieć - z całą pewnością.
      
       Wejdź na nawynos.portel.pl lub nawynos.elblag.pl

----autopromocja----

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Uwaga! Opinia zostanie zamieszczona na stronie po zatwierdzeniu przez redakcję.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • No nie do końca to wszystko działa jak należy...w momencie zamawiania czas oczekiwania pół godz. Po złożeniu zamówienie i zapłaceniu przelewem nagle informacja że dostawa za ok 2 i pół godz. I tak często gęsto się zdarza. Zdecydowanie wolę zadzwonic
  • Nie zamawiam i tyle.
  • Polecam pizze na czas
  • @Marcos - Czy ta opinia dotyczy na pewno naszego serwisu? Pytam, ponieważ u nas na stronie nigdzie, podczas całego procesu zamawiania nie jest podany czas dostawy. Czas dostawy podaje ewentualnie restauracja, podczas telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Chyba, że źle zrozumiałem Pana komentarz to proszę o szczegóły na nawynos@portel. pl, a się temu przyjrzę. Pozdrawiam.
  • Również polecam.
  • @NaWynos - najgorszej zamawiac z dzinina. albo nie oddzwonia ze nie ma zamowienia albo w ogole nie odbieraja telefonow. tragiczne to jest. i czas oczekiwania gdy juz dojdzie do celu to ok 2 godzin. usuncie ten badziew w listy
  • Mamy ok. 30 restauracji, z których na pewno wybierze Pan coś dla siebie. Dziękuję za opinię i w przypadku problemów z zamówieniem proszę pisać do nas na nawynos@portel. pl.
  • A moim zdaniem nie jedzcie ZAKALCA z tatoo pizzy.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    0
    Zaneta_78@wp.pl(2019-07-02)
  • W menu przy nazwach potraw powinny być zdjęcia ilustracyjne.
  • Tylko pizza na czas. SZYBKO TANIO I BEZ PROBLEMU.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    SMAKOSZ(2019-07-03)
  • Powinniście usprawnić serwis tak aby restauracje przy składaniu zamówienia pokazywały czas oczekiwania. Często jest tak, że po złożeniu zmówienia nikt nie oddzwania aby potwierdzić zmówienie, dzwonisz po 10 min i dowiadujesz się, że czas oczekiwania to 2 godziny, jak ktoś raczy odebrać telefon i tylko tracisz czas. Sorry ale zamawiając na wynos oczekuje szybszej realizacji. Ostatnio pani ze Strzechy oddzwoniła do mnie po godzinie, nie wiem po co, bo nawet słowa przepraszam nie usłyszałem.
  • Czesc z potencjalnych uzytkownikow tracicie. Serio. W dzisiejszych czasach ogromnej konkurencji jak pizzaportal, pyszne itp etc, ich olbrzymie naklady finansowe na marketing na pozyskanie klienta, zaniedbanie (wbrew pozorom) osob z charakterystyka introwertyzmu to ogromne niedopatrzenie. Mowie o wygodnym i jedynym akceptowalnym dla nich zamowieniu online ktore pozniej jest "analogowo" potwierdzane natretnym telefonem. To po co silic sie na udogodnienia zamowien ktore w dzisiejszych czasach standardem swiatowym skoro serwis nawynos tkwi jeszcze w formule swiadczenia tej uslugi z okolic 2000 roku? Dziwne i nieprzystajace do czasow. Najwidoczniej przeoczono te grupe lub celowo pominieto ich potencjal konsumpcyjny (doslownie i w przenosni).
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    2
    Mikmik(2019-07-03)