UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • WojŁawrynowicz Tytuł artykułu powinien być: „ KANAŁ, a właściwie PRZEKOP WYBORCZY. Ja uważam ze przekop trzeba przekopać. Ale uważam też, że należy wykonać ekspertyzy naukowe – ekologiczni,ekonomiczne i podjąć decyzje kopać albo raz na zawsze zamknąć temat.A nie traktować przekop jako Kiełbasę Wyborczą
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2007-09-30)
  • Panie Jerzy! Pisze pan o oczywistościach. Ja miałem na myśli to, że na infrastrukturę z otoczki Euro 2012 i nie tylko, bo dworce, drogi, przejścia graniczne, lotniska krajowe, itd., wydamy w ciągu 6-u lat 137 miliardów euro, tj 2 roczne budżety państwa. Przy tak nakreślonym planie wydatków niech Pan zapomni o przekopie Mierzei Wiślanej. Nikt w tym czasie takiej inwestycji nie wpisze do planu i realizacji na co najmniej... 10 lat. Chyba, że ma Pan na oku bogatego sponsora bo zadanie to, jako inwestycja państwowa, nie ma szans na realizację. Z poważaniem
  • wow,juz data otwarcia sie przesunela o 2 lata.Trza chyba troche zweryfikowac obiecantow.
  • Czemu nic się nie robi w regionie Mierzei, dróg wodnych na Żuławach i Kanale Elbląsko-Ostródzkim. A to co się robi pogarsza stan istniejący. Wybudowano mosty pogarszające żeglowność trazy Gdańsk-Zalew. W Przegalinie jest most stały w miejsce zwodzonego. Jachty morskie nie mogą pływać. W Rybinie zlikwidowano most zwodzony i postawiono uchylny. Ograniczający przepływanie jachtów żaglowych. W Szkarpawie most pontonowy zastąpiono uchylnym. Ogranicza przepływ jachtów żaglowych. Dodatkowo postawiono go ukośnie, co ogranicza możliwości przepływu barek. Nad Zalewem jeżeli coś robią, to entuzjaści. Wszelkie władze nic nie robią, a właściwie gorzej, bo przeszkadzają. Nie ma planów zagospodarowania i nie udostępnia się gruntów inwestorom prywatnym. Nie pogłębia się ani nie czyści z szamba Zalewu.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2007-10-02)
  • Mierzeja, która jest naturalnie związana z Elblągiem, należy do innego województwa. Dla którego jest trzeciorzędnym obszarem. Najpierw jest tam wybrzeże morskie, Hel, Sopot i plaże Trójmiasta - Mierzeja jest niczym. Do Portów zalewowych wstyd przyprowadzić zachodnich turystów. Bród, smród brak jakichkolwiek modernizacji. Jedynie w Kątach entuzjaści zrobili jakieś minimum sanitarne dla żeglarzy. Woda w Zalewie w czasie upałów nie tylko nie nadaje się do kąpieli, ale jest po prostu obrzydliwa. NIC się nie robi. Jedynie wyznacza absurdalne i niemożliwe do zrealizowania miraże, które nic nie zminią w tym obszarze, a realizowane mają być przez następców w bliżej nie określonej przyszłości. Zadania których jedynym celem jest udział w kampanii wyborczej. Dość kiełbasy wyborczej. Zróbcie coś realnego dla tego regionu. Potrzebnego i możliwego do zrealizowania za ułamek tych pieniędzy. Za 10 mln zł porty zalewowe by błyszczały. A nawet za darmo, gdyby udostępnić je inwestorom prywatnym na rozsądnych warunkach. Za to co trzeba by wydawać na utrzymanie drogi wodnej do Elbląga, można z powodzeniem oczyścić dno i wody zalewu. Dość KIEŁBASY WYBORCZEJ, czas wziąć się DO ROBOTY.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sceptyk(2007-10-02)
  • Szanowni Państwo Pan Premier dał pieniądze 1 mln zł na badania i na podstawie wyników badań ma być określona lokalizacja i powstać projekt techniczny. Pan Premier rozliczy wykonanie badań - to nie będzie kolejna koncepcja Pana Profesora Tadeusza Jednorała. Pan Premier celowo zrezygnował ze środków Unii Europejskiej, aby w przedsięwzięciu miał swobodę działania. Szanowni Państwo proszę zobaczyć jakiej rangi naukowcy podjęli się tych badań np. Jerzy Wcisła, Michał Oliwiecki, Wojciech Żurawski. Inwestycja ta nigdy nie będzie kosztować 400 mln zł. Inwestycje zapewne sfinansuje sama Krynica Morska z własnych środków, która obecnie jest przeciwna, ale zmieni zdanie jak zapozna sie z planami Pana Premiera. Więcej na stronie rafzen.pl Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2007-10-02)
Reklama